شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۶
کد خبر: ۶۶۳۴۲
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۱
قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: طبق تفاهم نامه ای که مابین این منطقه و مراکز علمی پژوهشی و آموزشی منطقه19 صورت گرفته استف مراحل اجرایی راه اندازی کتابخانه تخصصی عفاف، حجاب و خانواده آغاز می شود.

به گزارش شهر حجت الاسلام و المسلمین امرودی قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در تشریح خبر فوق با اشاره به برگزاری بیست و دومین جلسه عفاف و حجاب شهرداری تهران اظهار داشت: تشکیل موسسه علمی و تخصصی عفاف و حجاب در منطقه 19 با محوریت جمع آوری آیات و روایات، آثار هنری، تولید محتوا وسر فصل های آموزشی برای گروه های مختلف سنی و نیز تربیت نیروی انسانی متخصص از مصوباتی است که برای اعضای کمیسیون عفاف و حجاب به تصویب رسید و به زودی اجرایی خواهد شد.

قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران همچنین از راه اندازی کتابخانه تخصصی خانواده در منطقه 19 خبر داد و تصریح کرد بر طبق تفاهم نامه ای که مابین این منطقه و مراکز علمی پژوهشی و آموزشی منطقه شده مراحل اجرایی راه اندازی کتابخانه تخصصی عفاف و حجاب و خانواده آغاز می شود.

حجت الاسلام و المسلمین امرودی افزود: مجتمع فرهنگی و اجتماعی شهر بانوی منطقه 19 به عنوان پایلوت تامین این مجتمع درکلانشهر های ایران و دیگر کشورها تبیین شده است.

رئیس کمیسیون عفاف و حجاب شهروندان تهران خاطر نشان کرد: وقت جلسه آینده این کمیسیون به بررسی عملکرد سازمان زیبا سازی و تطبیق آن با شرح و وظایف این سازمان در حوزه عفاف و حجاب اختصاص خواهد یافت.


منبع : باشگاه خبرنگاران

نظر شما