جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۳
کد خبر: ۶۷۰۷۵
|
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۱
280 نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و شهروندان منطقه 21 با بدرقه مسئولان این منطقه راهی مناطق جنگی و عملیاتی غرب کشور شدند.

به گزارش شهر به نقل از " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21،مجید نظام آبادی مشاور شهردار در امور ایثارگران با اعلام این خبر گفت : اعزام کاروان مناطق جنگی و عملیاتی غرب کشور در قالب " کاروان راهیان نور ولایت " با مشارکت اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران و باغ موزه دفاع مقدس آغاز شده و منطقه 21 نیز 280 نفر از شهروندان خود را به منظور زنده نگه داشتن آرمان ها و یاد و خاطره رشادت های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین شهروندان خصوصا جوانان کشور اسلامی ، اعزام کرد .

وی افزود : بر این اساس ، این کاروان در قالب سفری 4 روزه از مناطق جنگی و عملیاتی کرمانشاه ، ایلام ، مهران ، سرپل ذهاب ، پاوه و ... بازدید خواهد کرد . در اجرای این برنامه واحد امور ایثارگران منطقه ، نواحی3 گانه و حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 نیز مشارکت داشته اند .

مشاور شهردار در امور ایثارگران منطقه 21 در پایان اظهار داشت : در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور ولایت منطقه 21 که در مسجدالنبی شهرک پاسداران (ع) صورت گرفت ، افزون بر حجت الاسلام امرودی قائم مقام حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ، قائم مقام شهردارمنطقه 21 و دیگر مسئولان شهرداری منطقه حضور داشتند .

نظر شما