شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۹
کد خبر: ۶۷۱۲۱
|
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۴
برنامه های مراکز فرهنگی منطقه 22 تا بیست و دوم شهریور اعلام شد
مراکز فرهنگی هنری منطقه 22 از هیجدهم تا بیست و دوم شهریورماه با 10 ویژه برنامه میزبان شهروندان غرب پایتخت هستند.

به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای تهران و مراکز فرهنگی هنری منطقه 22  ، باشگاه تابستانی ترنج ،  نشست کانون های منطقه ، آموزش های کاربردی و نشست مهارت های زندگی از جمله برنامه هایی هستند که طی یک هفته به علاقمندان ارایه می شود.
·         ترنجی ها در شهرک سینمایی غزالی
در قالب باشگاه تابستانی ترنج ، برای گروه دختران نوجوان روز دوشنبه 18 شهریور و برای گروه پسران روز سه شنبه 19 شهریور برنامه بازدید از شهرک سینمایی غزالی برگزار می شود.

    فوریت های پزشکی در امیرکبیر

خانه فرهنگ امیر کبیر در تاریخ های 18 و 20 شهریور از ساعت 16 با برپایی کارگاه آموزشی فوریت های پزشکی میزبان علاقمندان است.
·         نسیم تندرستی
خانه فرهنگ گرمدره با برنامه صبحگاهی "  نسیم تندرستی " تا 22 شهریور پذیرای بانوان علاقمندان به ورزش همگانی است. این برنامه ورزشی توسط كانون ورزشي ، صبح ها از ساعت 6 در بوستان مادر گرمدره برگزار می شود.
·         گام امید
" گام امید " عنوان نشستی با محوریت مهارت های زندگی است که 18 و 20 شهریور از ساعت 15 در خانه فرهنگ گرمدره میزبان خانواده هاست. در این نشست اصول ده گانه در ارتباط با خانواده های آسیب دیده اجتماعی به خصوص اعتیاد به مواد مخدر ، مورد طرح و بررسی قرار می گیرد.
·         نشست کانون های باشگاه زندگی
نشست کانون های باشگاه زندگی 20 شهریوردر شهرک آزادی و کتابخانه سیدالشهدا (ع) برگزار می شود. این نشست در تاریخ یاد شده از ساعت 9 تا 12 پذیرای اعضای کانون هاست.
·         راویان کوچک
                نشست کارگاهی راویان کوچک از جمله برنامه های فرهنگسرای تهران در حوزه کتاب و کتابخوانی است که در قالب کارگاه قصه گویی برای کودکان و با حضور اعضای شورای کتاب کودک ، در روز چهارشنبه 20 شهریور ازساعت 10 الی 12 در فرهنگسرای تهران میزبان کودکان و مادران خواهد بود.

     بوستان شعر

کانون شعر و ادب " بوستان " نشست شعر خوانی را با حضور علاقمندان و زیر نظر استاد علی اصغر فراز  در روز چهارشنبه 20 شهریور از  ساعت 17 الی 19 درسالن اجتماعات فرهنگسرای تهران برگزار می کند. کانون شعر فرهنگسرای تهران در همین روز میزبان اعضای جدید و ثبت نام از آنان خواهد بود.
·          کانون جوانان
کانون جوانان فرهنگسرای تهران در نشست روز چهارشنبه 20 شهریور که از ساعت 14 الی 17 در  سالن اجتماعات این فرهنگسرا برگزار می شود پذیرای اعضای جدید و ثبت نام از آنهاست.
 

نظر شما