پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۱
کد خبر: ۶۷۱۶۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴
معاون شهردار تهران در گفت‌و‌گو با شهر خبر داد:
سید مناف هاشمی ضمن اعلام خبر ارائه متمم بودجه 92 به صحن شورا تا دو ماه آینده گفت: برنامه پنج ساله شهرداری در قالب 6 ماموریت در ابعاد مختلف که شامل 100 ماده قانونی است پس از تایید شهردار به شورا ارائه می شود.

سید مناف هاشمی معاون برنامه و بودجه شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر پیرامون جزئیات برنامه پنج ساله شهرداری ضمن اعلام ارائه متمم بودجه 92 به شورای شهر تا دوماه آینده گفت:مواردی در ماه های آینده در دستور کار جدی شورای شهر قرار خواهد گرفت که بخشی از آن به حوزه معاونت برنامه ریزی و بودجه مربوط است. بخشی از این موارد به برنامه پنج ساله ای که پس از سال 92 باید تصویب شود مربوط است .

وی گفت: این برنامه پنج ساله با تایید شهردار تهران به شورا می آید. در حال حاضر آخرین اصلاحات آن در حال انجام است.

هاشمی در مورد جزئیات این برنامه پنج ساله تصریح کرد: این برنامه در قالب 6 ماموریت فرهنگی، اجتماعی، فنی و عمرانی، مدیریت و هوشمندی خدمات شهری، مدریت بحران و .... است. این ماموریت ها در قالب 100 حکم قانونی ارائه می شود و ملاک عملکرد پنج ساله شهرداری است.

وی در پایان تاکید کرد: در دو ماه آینده با توجه به ملاحظاتی که در بودجه سال 92 داشتیم و نیز با توجه به درآمد اندکی که عایدمان شد متمم بودجه 92 را به صحن شورا ارائه می کنیم. قطعا این متمم از سه ماه آینده در دستور کار قرار می گیرد.

نظر شما