شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۶
کد خبر: ۶۷۹۳۹
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۶
از سوی فرهنگسرای مجازی برگزار می شود:
هم زمان با اعیاد مبارک قربان و غدیر سلسله مسابقات حل جدول با عنوان «آسمانی ترین عهد» از سوی فرهنگسرای مجازی برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای مجازی، سلسله مسابقات حل جدول با عنوان «آسمانی ترین عهد» به مناسبت اعیاد قربان و غدیر از 6 تا 25 مهرماه از سوی فرهنگسرای مجازی برگزار می شود.

سوالات مسابقه بر محور فضائل اخلاقی و بر محور «امانت داری»، «صبر و بردباری»، « شکر» و با موضوعات متنوعی چون: حفظ آبروی دیگران، رازداری، انتقاد پذیری، مشورت، از خود گذشتگی، ساده زیستی، قناعت، پرهیز از تجمل و موضوع آزاد طراحی شده است.

این مسابقه دارای سه مرحله است که در هر مرحله سوالاتی با موضوع مطرح شده و موضوعات متنوع دیگر طرح شده است که شرکت کنندگان پس از وارد کردن پاسخ سوالات در جدول می بایست رمز جدول را پیدا کنند.

ضمنا زمان مسابقه مرحله اول از 6 مهر تا 12 مهرماه، مرحله دوم 13 تا 19 مهرماه و و مرحله سوم 20 تا 25 مهرماه است.

مسابقه مرحله اول:

در این مرحله 20 سوال با موضوع امانتداری و موضوعات دیگر مطرح شده است، در جدول مسابقه آیه ای از قرآن مجید در ارتباط با رعایت امانت و امانت داری گنجانده شده است که برای پیدا کردن آن، ابتدا باید پاسخ هر سوال را به صورت جداگانه یافته و در نهایت با ارسال پاسخ ها به جدول پاسخ نهایی به صورت حرف به حرف در خانه های شماره دار قرار می گیرد. پس از تکمیل جدول، اگر حروف آن را از ابتدا تا انتها پشت سر هم بخوانید، رمز جدول به دست می آید. برخی از حروف به تکرار مورد استفاده قرار گرفته تا حل جدول برایتان آسانتر باشد.

جوایز مسابقه :

200 هزار تومان کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به 3 نفر

6 جایزه 50 هزار تومانی

علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند به سایت فرهنگسرای به نشانی:www.farhangsara. net   مراجعه کنند.

نظر شما