جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۶
کد خبر: ۶۷۹۵۴
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸
نمایش «مخاطب خاص» روز گذشته در جمع بسیاری از هنرمندان شناخته شده کشور و دوستداران استاد همیشه زنده تئاتر حمید سمندریان و زنده یاد احمد آقالو اجرای عمومی خود را آغاز کرد.

به گزارش شهر، در این مراسم بزرگان هنرهای نمایشی، رادیو و تلویزیون، گرافیک و ادبیات گردهم آمدند تا در یادبودی از خاطرات مشترک خود به تماشای نمایشی برگرفته از بخشی از زندگی استاد سمندریان بنشینند.

در این مراسم چهره های صاحب نام بسیاری همچون جمال اجلالی، پرویز پورحسینی، ابراهیم حقیقی، شمس لنگرودی، محمدعلی سپانلو، محمود بصیری، اسماعیل شنگله، حمید لبخنده، حسین عاطفی، رضا کیانیان، کاوه سمندریان و تعدادی از هنرمندان جوان تئاتر کشور، خبرنگاران و عکاسان تئاتر مهمان نمایش مخاطب خاص بودند.

این نمایش که در ازدهام تماشاگران اجرا شد تا ساعتی پس از اتمام نمایش با بیان خاطراتی از زبان دوستان و همراهان استاد سمندریان درباره دهه 60 و رویدادهایی که در زیرمتن وقایع «مخاطب خاص» وجود دارد همراهی شد.

نمایش «مخاطب خاص» هر روز به‌جز شنبه‌ها در تریای اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت گیشه تئاترشهر برای پیش خرید بلیط اقدام کنند.


نظر شما