شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۱
کد خبر: ۶۸۰۴۰
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۶
یک عضو شورای شهر تهران گفت: قبل از انتخاب آقای قالیباف به عنوان شهردار تهران، رئیس جمهور اعلام کرده بود مشکلی برای حضور شهردار در جلسات هیات دولت وجود ندارد.
به گزارش شهر، در حالیکه شنیده می شود محمدباقر قالیباف از جلسه فردای هیات دولت به عنوان شهردار تهران در جلسات هیات دولت حضور خواهد داشت، اعضای شورای شهر تهران بر این موضوع نیز تاکید کردند.

مصطفی شاکری از اعضای شورای شهر چهارم تهران در این باره به مهر گفت: پیش از اینکه شهردار تهران انتخاب شود، آقای روحانی اعلام آمادگی کرده بود که شهردار می تواند در جلسات هیات دولت شرکت کند با این وجود مشکلی برای حضور دکتر قالیباف در جلسات هیات دولت وجود ندارد.

چمران نیز از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد و به خبرنگار مهر گفت: در خصوص زمان حضور شهردار تهران در جلسه هیات دولت موضوعی به شورای شهر اعلام نشده است.

مرتضی طلایی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در این باره به خبرنگار مهر گفت: قرار بود شهردار تهران در جلسات هیات دولت شرکت کند و بحثی در این رابطه وجود ندارد فقط باید از سوی دولت از شهردار تهران دعوت شود.

وی همچنین در خصوص حضور رئیس شورای شهر در جلسات هیات دولت نیز گفت: در این باره نیز اعضای شورا درخواستی را به دولت اعلام کرده است و منتظر دعوت از سوی دولت هستیم.

نظر شما