جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۸
کد خبر: ۶۸۱۶۶
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷
همزمان با هفته نیروی انتظامی "جشنواره آشنایی کودک با ترافیک" با هدف نهادینه کردن فرهنگ ترافیک در منطقه 20 آغاز شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 تهران، جشنواره آشنایی کودک با ترافیک در بوستان آموزش ترافیک منطقه 20 در حالی آغاز به کار کرده که آموزش مبانی ترافیکی توسط پلیس راهور، برپایی تئاترهای نمایشی و غرفه های هنری از مهمترین فعالیت های این جشنواره است.
این جشنواره به مناسبت هفته نیروی انتظامی در بوستان ترافیک منطقه 20 برپاست که فعالیت های آموزشی و هنری آن، طبق برنامه زمان بندی شده و هماهنگی صورت گرفته با مدارس و مراکز آموزشی ویژه دانش آموزان سطح منطقه در حال برگزاری است.
دیدار با خانواده شهدای پلیس راهور شهرری از دیگر برنامه های هفته نیروی انتظامی است که بامشارکت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 و پلیس راهور ، به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معظم این حوزه انجام می شود.
نصب علائم و تابلوهای ترافیکی در مدارس، حضور تیم آموزشی بوستان ترافیک درمراکز آموزشی، پذیرش گروه های دانش آموزی در بوستان آموزشی ترافیکی، اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی با محوریت ترافیک از دیگر اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 است که به منظور ایجاد حساسیت در قشر دانش آموزی نسبت به موضوع ترافیک شهری به صورت مستمرانجام می شود.
نظر شما