دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۴
کد خبر: ۶۸۳۷۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵
همزمان با روز عرفه و عید قربان:
شهردار منطقه 20 تهران از آمادگی مدیریت شهری و استقرار جایگاه ویژه عرضه دام بهداشتی و سالم در این منطقه خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 تهران، عظیم بابایی با اشاره به آماده باش مدیریت شهری منطقه 20 در روزهای عرفه و عید قربان، گفت: جایگاه عرضه دام زنده به منظور سهولت دسترسی شهروندان و رعایت عوامل زیست محیطی، منظرشهری و بهداشتی در ضلع جنوب غربی میدان شهید بروجردی محله دولت آباد دایر شده است.
بابایی به مساحت 2 هزار مترمربعی محل عرضه بهداشتی دام منطقه 20 اشاره کرد و افزود: برپایی جشن عید سعید قربان و استقرار غرفه های فرهنگی نظیر نیز در مجاورت این جایگاه برای حضور یک هزار شهروند پیش بینی شده است.
وی اشاعه سنت حسنه قربانی را مهم برشمرد و افزود: عرضه دام زنده با حضور دامپزشک، مشاور مذهبی و دامدارانی که مجوزهای لازم را دارند، به بهترین شکل برای شهروندان انجام می شود و این درحالی است که معاینه و کشتار به صورت رایگان است.
شهردارمنطقه 20 با اشاره به اینکه آمادگی لازم برای عرضه 2 هزار راس دام وجود دارد عنوان کرد: احداث دو دستگاه سرویس بهداشتی پرتابل، تامین آبرسانی و روشنایی، نصب سازه های جایگاه، احداث قربانگاه از جمله اقداماتی است که مدیریت شهری برای فضا سازی این جایگاه انجام داده است.
وی در پایان یادآور شد: در روز عرفه فقط دام زنده عرضه می شود و خدماتی نظیر کشتار، معاینه، مشاوره مذهبی همزمان با عید سعید قربان از اذان صبح تا اذان ظهر به شهروندان ارائه خواهدشد.


نظر شما