دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۰
کد خبر: ۶۸۵۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۸
جشنواره فرهنگی هنری آمریکای جنوبی در هفته جاری برگزار می شود؛
مراکز فرهنگی هنری پایتخت در هفته جاری میزبان بیش از 260 ویژه برنامه در زمینه های ادبی، نمایش فیلم، اجرای تئاتر، برپایی نمایشگاه و کارگاه خواهند بود.
به گزارش شهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جشنواره فرهنگی هنری آمریکای جنوبی از مهمترین برنامه های هفته جاری این سازمان در فرهنگسرای ارسباران است که عصر 21 مهر ماه با حضور رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و جمعی از سفرای کشورهای خارجی افتتاح می شود و تا 25 مهر ماه در بخش های نمایشگاه صنایع دستی، اجرای تئاتر، نمایش فیلم، جشنواره غذاهای آمریکای جنوبی و اجرای موسیقی ادامه خواهد داشت.

نشست تفکر از نمای نزدیک با محوریت آثار و اندیشه های دکتر شریعتی و با موضوع نقد و بررسی کتاب های حج و میعاد با ابراهیم به مناسبت روز عرفه، 22 مهر در خانه موزه دکتر شریعتی برگزار می شود.

شب شعر طنز حلوای تن تنانی با حضور ناصر فیض، 21 مهر در فرهنگسرای ملل، کارگاه ادبی دستیابی به روش های نوین نقد و بررسی آثار، 21 مهر در فرهنگسرای ارسباران و کارگاه قصه گویی و مصورسازی قصه به منظور رشد قوه تخیل کودکان و نوجوانان، 25 مهر در فرهنگسرای فردوس از جمله برنامه های ادبی مراکز فرهنگی هنری پایتخت در هفته جاری است.

رونمایی از کتاب ارتباطات و توسعه نوشته محمدصادق افراسیابی 22 مهر در فرهنگسرای اندیشه، کارگاه نقد و بررسی اشعار مذهبی، 22 مهر در فرهنگسرای خاوران و نشست شعرخوانی خانه ترانه با حضور افشین یداللهی، 25 مهر در فرهنگسرای ارسباران از دیگر برنامه های هفته جاری است.

اجرای نمایش آهنگ شکلاتی نوشته اکبر رادی، تا پایان مهر در فرهنگسرای گلستان ادامه دارد. مرکز مشارکت های فرهنگی هنری تهران هم در هفته جاری میزبان نشست های انسان شناسی و فرهنگ و نشست کانون های بانوان کوثر، کانون مادران قصه گو، کانون ادبی زمستان، هفت سپید و کانون سینمایی پایتخت خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت فهرست کامل برنامه‌ها به پایگاه اینترنتی www.farhangsara.ir مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات ویژه برنامه های هفته جاری و نشانی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران با شماره 1837 تماس بگیرند. 
نظر شما