جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۴
کد خبر: ۶۸۶۵۸
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۱
هنرمندان برگزیده نخستین دوره تصویرسازی محیط زیست با محوریت پرندگان پس از بررسی آثار 268 هنرمند از سوی هیات انتخاب این رویداد معرفی شدند.
به گزارش شهر به  نقل از  روابط عمومی پیله بهشت، سارا نارستان از تهران، سمانه رهبرنیا از مشهد، نسیم نوروزی از تهران، سارا عربشاهی از تهران، زهرا امیریگانه از بندرانزلی، رضا مکتبی از تهران، الهه جوانمرد از تهران، مرضیه صادقی از قزوین، گلرخ محتاج الفضل از تهران، گلنوش شریفی از کرج، فائزه مهدوی حاجی از تهران، بیتا افخمی گلی از مشهد، نازنین عباسی از تهران، سمانه شریفی از تهران، ریحانه علیخانی از تنکابن، مهشید دارابی از تهران، زهرا کیقبادی از تهران، مرجان قایمی از تهران، افروز قلی زاده از تهران و آرزو قلی زاده از تهران پس از بررسی آثار 268 هنرمند از سوی هیات انتخاب نخستین دوره تصویرسازی محیط زیست متشکل از فاطمه رادپور، مهکامه شعبانی و کیانوش غریب پور به منظور حضور در کارگاه های آموزشی پرنده نگری و تصویرسازی پرندگان انتخاب شدند.

برگزیدگان باید در کارگاه تئوری پرنده شناسی و پرنده نگرى ۲۲ مهرماه و كارگاه آموزشی تصويرسازى پرندگان ۲۳ مهرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در مجموعه فرهنگی هنری ایوان شمس حضور یابند.

گروه هنرى پیله بهشت نخستین بار ۱۶ شهریورماه سال جاری بود که با انتشار فراخوان از تصویرگران دوست دار محیط زیست دعوت به عمل آورد تا در نخستین پیوند هنر و محیط زیست با محوریت تصویرسازی پرندگان مشارکت کنند که با پایان مهلت یاد شده در نهایت 268 هنرمند آثار خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کردند.

هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی هنرى، تقویت جایگاه طبیعت در عرصه هنر، پیوند هنر و طبیعت از دریچه ای جدید و ثبت گونه‌های مختلف پرندگان توسط هنرمندان اعلام شده است.
آثار خلق شده این هنرمندان در خانه هنرمندان ایران به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

این رویداد توسط گروه هنری پیله بهشت با حمایت انجمن تصویرگران ایران، شهرداری تهران، خانه هنرمندان و سازمان آگهی های روزنامه ایران برگزار می شود.
علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی www.cpart.ir  مراجعه کنند.
نظر شما