جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۸
کد خبر: ۶۹۲۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷
شهرزاد کمال‌زاده:
شهرزاد کمال‌زاده، بازیگر نقش «طلا» در سریال «بچه‌های نسبتا بد» می‌گوید ضمن اینکه همه‌ بازیگران دوست دارند با آقای مقدم کار کنند، اما کار با ایشان سخت است.
به گزارش شهر، این بازیگر سینما و تلویزیون درباره‌ی همکاری با سیروس مقدم نیز بیان کرد: تجربه‌ی دومم است که با آقای مقدم کار می‌کنم، حدود هفت - هشت سال پیش تله‌فیلم «کابوس» را در خدمتشان بودم، اصولا کار با آقای مقدم سخت است.

وی ادامه داد: اما همه‌ی بازیگران دوست دارند با ایشان کار کنند چون هم کارگردانی حرفه‌ای هستند و هم اخلاق خیلی خوب و حرفه‌ای دارند.

این بازیگر همچنین خاطرنشان کرد: سریال «بچه‌های نسبتا بد» مردمحور است و خانم‌ها در آن خیلی کمرنگ هستند اما فکر می‌کنم با همه‌ی این‌ها نقش من خاص و جذاب است.

کمال‌زاده در پایان درباره‌ی نقش خود توضیح داد: درباره‌ی نقشم خیلی نمی‌توانم صحبت کنم چون مخاطب خودش باید با این نقش جلو برود و اگر من از الان راجع‌ به نقشم توضیح دهم مخاطب نسبت به آن ذهنیت پیدا می‌کند. اما نقش من یک نقش خاکستری است و تا حالا چنین نقشی را بازی نکرده‌ام.

به گزارش ایسنا، سریال «بچه‌های نسبتا بد» به تهیه‌کنندگی سید کمال طباطبایی هر شب ساعت 22 و 15 دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود که بازیگرانی چون حمید گودرزی، میلاد کی‌مرام، اشکان خطیبی، علی طباطبایی، یوسف تیموری، شهرزاد کمال‌زاده، مجید مشیری، محمد مطیع، مهرانه مهین‌ترابی، اکبر عبدی و ... در آن بازی کرده‌اند.
منبع: ایسنا
نظر شما