پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۱
کد خبر: ۶۹۸۱۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۳
رییس کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر با اشاره به روز فرهنگ عمومی،گفت: این روز فرصتی است برای بازخوانی پرونده فرهنگ عمومی کشور، پرونده ای که هیچ گاه بسته نشده و نخواهد شد و موضوعی که همیشه داغ و تازه است.
به گزارش شهر در جلسه علنی روز سه شنبه عبدالمقیم ناصحی رییس کمسیون فرهنگی و اجتماعی  شورای شهر  با اشاره به روز فرهنگ عمومی،گفت: این روز فرصتی است برای بازخوانی پرونده فرهنگ عمومی کشور، پرونده ای که هیچ گاه بسته نشده و نخواهد شد و موضوعی که همیشه داغ و تازه است.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه کشور ما دارای تمدن غنی و ارزش های اصیل است، گفت: فرهنگ عمومی در کشور ایران مبتنی بر اصول و معارف اسلامی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به نقش سازمان ها و نهادهای مختلف در اصلاح فرهنگ عمومی کشور پیشنهاد کرد رئیس شورا جهت عضویت مسئول کمیسیون فرهنگی در شورای فرهنگ عمومی که دارای 22 عضو از سازمان ها و نهادهای فرهنگی کشور زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی است هماهنگی لازم را به عمل آورد.

در ادامه اقبال شاکری با اشاره به یوم الله 13 آبان، گفت: 32 سال از این حادثه بزرگ گذشت، فرصت ها درگذرند و ما باید از این فرصت ها جهت خدمتگزاری های بزرگ استفاده کنیم.

وی ادامه داد: دو ماه از عمر شورای چهارم گذشته و اگر ما دقت نکنیم فرصت های بزرگی که پیش رو داریم را از دست می دهیم.

شاکری افزود: ما در عرصه مدیریت شهرداری، شهرداری داریم که سردار ملی است و اعضای شورایی که بسیار توانمندند. باید با این توانی که داریم بتوانیم کارهای بزرگی در شهر انجام دهیم و یک مدیریت موفق شهری را اجرایی کنیم و مردم پس از پایان دوره خدمت ما بتوانند یک تنفس سالم و آرام در شهر داشته باشند.

در ادامه شورایاری های منطقه 17 از تاخیر در اجرای پروژه راه آهن در این منطقه گلایه کردند و گفتند فضاهایی که برای ساخت این پروژه به صورت بلااستفاده در منطقه است، به محل خواب معتادان و جمع آوری نخاله ها تبدیل شده است.

نظر شما