شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۵
کد خبر: ۷۰۲۳۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۰
در بازدید سحرگاهی شهردار تهران از پروژه بزرگراه طبقاتی شهیدصدر مطرح شد؛
شهردار تهران سحرگاه امروز ضمن حضور در محل پروژه بزرگراه طبقاتی شهیدصدر، از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه قرار گرفت و از قسمت های مختلف این پروژه بازدید کرد.
به گزارش شهر در جریان بازدید دکتر عیسی شریفی، قائم مقام شهردار تهران به همراه معاونان فنی و عمرانی و خدمات شهری شهرداری تهران، شهرداران مناطق یک و سه و جمعی از مدیران حوزه حمل و نقل و ترافیک، کارفرمایان و مشاوران پروژه پل طبقاتی شهیدصدر،  قالیباف را همراهی کردند.

براساس این گزارش  محمدباقر قالیباف با حضور در قسمت های مختلف پروژه، از نزدیک در جریان روند پیشرفت عملیات اجرایی قرار گرفت و دستورات لازم برای تکمیل عملیات زیباسازی، تامین روشنایی، اجرای فضای سبز و آماده سازی نهایی پروژه را صادر کرد.

همچنین پس از این بازدید، شهردار تهران در جلسه بررسی پیشرفت پروژه با حضور مدیران شهری، کارفرمایان و مشاوران پروژه حضور یافت تا گزارش پایانی پیشرفت بزرگراه طبقاتی شهیدصدر بعد از 30 ماه تلاش شبانه روزی مورد بررسی قرار گیرد.

بر اساس این گزارش پروژه طبقاتی صدر تا زمان اعلام شده، آماده بهره برداری خواهد بود و هم اکنون عملیات تکمیل نیوجرسی ها نیز در حال انجام است؛ به طوری که کارگذاری نیوجرسی ها تا پیش از زمان افتتاح به صورت کامل به پایان خواهد رسید.

همچنین در حال حاضر 99 درصد از آسفالت توپکای پروژه به پایان رسیده و عملیات درز انبساط نیز در حال تکمیل است.

از دیگر سو همزمان با عملیات اجرایی این پروژه، دیوارهای صوتی در دو طرف پل طبقاتی مذکور نیز در حال انجام است، به نحوی که تا اول آذرماه 5 کیلومتر از اجرای این دیواره های صوتی به پایان خواهد رسید و عملیات اجرایی کارگذاری دیواره صوتی در 5 کیلومتر باقی مانده نیز تا نیمه دی ماه انجام خواهد شد.

علاوه بر این عملیات تامین روشنایی پل صدر نیز به صورت همزمان در قسمت های مختلف پروژه در حال انجام است، به گونه ای که تا کنون تامین روشنایی این پروژه تا محدوده نوبنیاد تکمیل شده و تا پایان هفته جاری نیز تمامی روشنایی های پروژه نیز به اتمام خواهد رسید. در کنار این موارد عملیات نورپردازی پروژه مذکور نیز با پیشرفت مناسبی همراه بوده و تا پایان هفته جاری نورپردازی محدوده کاوه، شریعتی و قیطریه تکمیل خواهد شد.

بنابراین گزارش در ادامه این جلسه گزارش مطالعه ارزش اتصال بزگراه امام علی (ع) و بزرگراه ارتش نیز به صورت کامل ارایه شد و تمامی گزینه های پیش رو برای اتصال مطلوب این دو شریان بزرگراهی و تامین دسترسی مناسب برای شهروندان مورد بررسی و تدقیق قرار گرفت.

در این جلسه عدالت در اجرای پروژه، کاهش معارضان، افزایش رضایتمندی شهروندان و ایجاد دسترسی های مناسب محلی در کنار کاهش بار ترافیکی مورد بحث قرار گرفت و راهکارهای پیش رو برای کاهش هزینه های پروژه نیز مورد بررسی قرار گرفت. درنهایت مقرر شد پس از پایان امکان سنجی ها و بررسی های فنی و ترافیکی، مقدمات لازم برای اجرای طرح مورد اشاره در سال آتی فراهم شود.


منبع: شهرنوشت
نظر شما