شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۵
کد خبر: ۷۰۶۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۸
بیست و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران در حالی امروز برگزار شد که با حاشیه های جالبی همراه بود.
به گزارش شهر،فاطمه دانشور عضو شورای شهر تهران که چند هفته ای به دلیل تولد فرزند چهارمش در جلسات شورا غیبت داشت، این هفته به جلسات بازگشت و مسجدجامعی، رئیس شورا به نمایندگی از اعضای شورای شهر تولد فرزندش را به وی تبریک گفت.مختاباد نیز ضمن تبریک به وی، او را الگویی مناسب برای جوانانی که قصد تشکیل خانواده دارند دانست.

سایر اعضای شورا نیز پس از پایان جلسه به دانشور تبریک گفتند و او به شوخی به یکی از اعضای شورا گفت: برای کارآفرینان یک فرزند کم است و باید چندین بچه داشته باشند.

وی همچنین اعلام کرده است که در این مدت در جلسات غیرعلنی شورا حضور می یافته و تنها از 14 روز از مرخصی زایمان خود استفاده کرده است.


همچنین هادی ساعی دیگر عضو شورای شهر تهران که برای ایفای نقش در یکی از فیلم های دفاع مقدس چند هفته ای در جلسات شورا غیبت داشت این هفته به جلسه شورا بازگشت که کاشانی در زمان ورود وی با قطع سخن شورایار منطقه 13 خواستار فرستادن صلوات برای حضور دوباره ساعی شد. اسماعیل دوستی نیز از حضور ساعی در یک فیلم دفاع مقدس برای ثبت خاطرات این دوران ارزشمند تقدیر کرد.


علاوه بر این، پس از ارائه گزارش سیدمحمد هادی ایازی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران درباره برنامه پنج ساله دوم فرهنگی اجتماعی شهرداری، مسجدجامعی از رمضانی، مدیر کل فرهنگی این معاونت پرسید که آیا صندوق حمایت از هنرمندان، نویسندگان و پدیدآورندگان کتاب همچنان به متقاضیان وام ارائه می دهد که وی پاسخ مثبت داد.

جلسه امروز شورای شهر با حضور ۳۰ عضو برگزار شد که در این جلسه محمد سالاری غایب بود.


برچسب ها: شورای شهر ، حاشیه
نظر شما