پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۶
کد خبر: ۷۰۶۹۰
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷
فرهنگسرای شهر در اقدامی سراسری و همگام با برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهر تهران ایستگاههایی را در بازار تهران برپا خواهد کرد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 12و فرهنگسرای شهر؛ این طرح که " فرهنگسرای کتاب " نام گرفته است،با شعار کتاب سایه بان شهر و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه،آشنایی بیشتر شهروندان تهرانی با فعالیتهای سازمان فرهنگی هنری در حوزه کتاب و کتابخوانی،ترویج فرهنگ استفاده از کتابخانه ها در میان اقشار مختلف جامعه و افزایش سرانه مطالعه،معرفی آخرین دستاوردها و اقدامات سازمان فرهنگی هنری در زمینه کتابخوانی و... اجرا می شود.

گفتنی است:این فرهنگسراکه شامل ایستگاههای معرفی نویسنده وکتاب،کارگاه 10 دقیقه ای مهارت های مطالعه(تندخوانی ،دقیق خوانی،مدیریت زمان وبرنامه ریزی وخلاصه برداری)،کلینیک مشاوره کتاب(معرفی کتب و سیرمطالعاتی در حوزه های مختلف داستان،تاریخ،و...)،بلوتوث کتاب های الکترونیکی،مسابقه پیامکی،معرفی کتابخانه های منطقه و عضویت رایگان،پایگاه مبادله کتاب،فروش کتاب با موضوع محرم و عاشورا،نگار گذر با موضوع کتاب(نمایشگاه کاریکاتور) است از روز یکشنبه 3 تا پنجشنبه 7 آذرماه از ساعت 10 تا 18 درخیابان پانزده خرداد،ضلع جنوبی میدان ارگ دایر است. 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 66736689 (فرهنگسرای شهر ) تماس بگیرند.

نظر شما