جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۹
کد خبر: ۷۱۱۸۱
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷
شهردار منطقه 20 تهران گفت: به دنبال برقراری تعامل بیشتر و هماهنگی اقدامات اجرایی، کارگروه مدیریت شهری متشکل از فرماندار شهرری، شهرداران کهریزک، حسن آباد، باقرشهر و مناطق 15، 19 و 20 تشکیل شده است.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، منصور کتانباف در پنجاهمین جلسه شورای فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به این مطلب افزود: برقراری بالاترین سطح تعامل، یکپارچگی مدیریت شهری و استفاده از تمام ظرفیت های مدیریتی از مهمترین اهداف تشکیل کارگروه مدیریت شهری در شهرری است.

کتانباف با اشاره به اینکه کنترل و نظارت بیشتر بر محدوده حریم شهر تهران در پهنه جنوب در دستور کار این کارگروه قرار دارد ادامه داد: ساماندهی و نوسازی بافت فرسوده با اولویت پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از دیگر اولویت های مطرح شده در این کارگروه است که بر اساس هماهنگی های انجام شده زمینه مساعدت های لازم در خصوص پرداخت وام بانکی و رفع مشکلات احتمالی در سطح مدیریتی فراهم شده است.

وی نوسازی بافت فرسوده را نیازمند عزم تشکل های مردمی برشمرد و اظهار داشت: برای موفقیت در این عرصه موضوع باید فرهنگی شود که همکاری با ائمه جماعات، شورایاران، ورزشکاران، نخبگان فرهنگی، هنرمندان محلی، نخبگان فرهنگی در خصوص فرهنگ سازی نوسازی بافت فرسوده وترغیب شهروندان در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.
شهردار منطقه 20 تهران، تولید ثروت، اشتغال زایی و رونق اقتصادی را از مهمترین پیامدهای  نوسازی بافت فرسوده عنوان کرد و گفت: به منظور تسریع فرآیند صدور پروانه املاک واقع در بافت فرسوده، تمامی اقدامات و پیگیری های لازم از طریق مسیر ویژه ای انجام خواهد شد.

مسئول امور مساجد شهرستان ری با اعلام آمادگی برای برگزاری جلسه های توجیهی با ائمه جماعات از این اقدام استقبال کرد.

پنجاهمین جلسه شورای فرهنگی شهرداری منطقه 20 با حضور شهردار منطقه، قائم مقام ، معاونان و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20، مسئول امور مساجد شهرری، رئیس بنیاد شهید شهرستان ری، نماینده شورایاران، فعالان فرهنگی، مدیران دفاتر خدمات نوسازی شهرری و خبرنگاران فعال در شهرری در سالن شهید تهرانی مقدم واقع در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 20 در حالی برگزار شد که گزارش کاملی از میزان بافت فرسوده موجود، تسهیلات اعطایی برای نوسازی و خدمات رایگان دفاتر خدمات نوسازی به حضار ارائه شد. 


نظر شما