جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۱
کد خبر: ۷۱۴۳۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۱
نیروهای ستاد برف روبی شهرداری منطقه21 از چند روز گذشته در آماده باش کامل بودند و با شروع بارش برف به صورت کامل در محدوده حضور داشتند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، دکتر مصطفی  سلیمی  شهردار این منطقه با بیان این مطلب افزود: همزمان با شروع اولین بارش برف ، اکیپ های خدمات شهری و نواحی با ادوات و تجهیزات کامل برف روبی در سطح  معابر و نقاط حساس منطقه حضور داشته و به صورت آماده باش مستقر بودند .

وی افزود : در جریان بارش برف نیروهای اجرایی  به سرعت نسبت به اجرای عملیات ویژه  برف روبی و پیشگیری از هرگونه آبگرفتگی در محدوده منطقه علی الخصوص در امتداد  بزرگراه شهید لشگری ، چهارراه ایران خودرو ، غرب به شرق بزرگراه فتح ، شمال به جنوب  بزرگراه آزادگان ، زیر پل فتح و بالعکس اقدام نمودند .

سلیمی تصریح کرد : علی رغم بارشها ، به لطف الهی شاهد تردد آرام  خودروها و ترافیک  روان در سطح محدوده این منطقه بودیم.

شهردارمنطقه 21 در ادامه به بارش اولین برف در سال جاری اشاره کرد و گفت : با توجه به  اهمیت محورهای عبوری در این منطقه  اکیپ های مجهز به ادوات برف روبی  همزمان با  ساعات اولیه بارش برف در نقاط برف گیر و حساس منطقه از جمله بزرگراه ها و معابر اصلی  استقرار یافته و اقدام به برف روبی نمودند .

به گفته وی با اقدامات انجام شده توسط ستاد برف روبی منطقه 21 شبکه معابر این  منطقه فاقد ترافیک بوده و تردد خودروها به سهولت انجام شد .

نظر شما