يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۷
کد خبر: ۷۱۴۵۸
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲
اداره سلامت منطقه 22 با مشارکت واحد سلامت ناحیه 4، همایش بزرگ "اعضای آسمانی" را در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) برگزار کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، حسین مرادی شهردار منطقه در این باره گفت: « این همایش همزمان با فرا رسیدن روز جهانی معلولان با شعار "با حذف موانع و ایجاد فرصت های برابر امکان حضور افراد دارای معلولیت را در جامعه فراهم آوریم" همچنین حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه معلولان برگزار شد که افزون بر اعضای کانون معلولان منطقه، دبیران و بسیاری از شهروندان نیز درآن شرکت داشتند. از جمله برنامه های اجرا شده در خلال این همایش، سخنرانی توسط نخبگان معلول، اجرای موسیقی، اجرای شعبده بازی توسط گروه هنری، تقدیر از دبیران کانون معلولان همچنین برگزاری مسابقه دارت ، ویزیت و چکاپ رایگان پزشکی ویژه معلولان، اهدای شاخه گل ، گفتار درمانی توسط کارشناس ارشد مشاوره ویژه افراد دارای معلولیت و ... بود که مورد استقبال مهمانان همایش قرار گرفت. »

وی در ادامه با اشاره به اینکه اداره کل سلامت شهرداری تهران با تشکیل کانون معلولان، زمینه حضور اجتماعی آنها را در سطح شهر تهران با همکاری افراد معلول فراهم کرده است، در خصوص دلایل برگزاری ویژه برنامه های مربوط به هفته معلولان، افزود: « همه انسانها به اقتضای منشا مشترک در آفرینش، دارای حقوق یکسان هستند و افراد دارای معلولیت نیز از این امر مستثنی نیستند. نگاهی واقع بینانه نسبت به وضعیت زندگی و نوع ارتباطات این قشر، ایجاب می کند که مبانی تحقق فرصت ها و عدالت اجتماعی در خصوص آنان همچون سایر آحاد جامعه مد نظر قرار گیرد. »


برچسب ها: منطقه 22
نظر شما