دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۹
کد خبر: ۷۱۸۳۹
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴
پس از انتشار 12 جلد کتاب در زمینه مهارتهای اجتماعی و 6 جلد کتاب در زمینه خوشنویسی
رئیس اداره منابع و محصولات آموزشی مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از آماده سازی 5 عنوان کتاب نجوم بر اساس سرفصل دوره های آموزشی مراکز فرهنگی پایتخت برای چاپ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «مریم زنجانپور» با بیان این مطلب گفت: این 5 جلد کتاب با عناوین «خیلی دور خیلی نزدیک»، «یه آسمون ستاره»، «میان کهکشان ها»، «همسایه سرخ زمین» و «گاهی به آسمان نگاه کن» تدوین و تالیف شده است که در حال حاضر در مرحله انتشار است.

وی ادامه داد: این5 جلد کتاب نجوم به ترتیب در قالب دوره های مبانی ستاره شناسی1 (ویژه کودکان)، مبانی ستاره شناسی2 (ویژه کودکان)، کهکشان ها (ویژه کودکان)، سیاره سرخ (تهمه گروه های سنی) و آشنایی با نجوم رصدی در فرهنگسراها و خانه های فرهنگ تهران آموزش داده می شود.

زنجانپور تصریح کرد: انتشار منابع آموزشی اختصاصی بر اساس طرح تحول نظام آموزش این سازمان مدنظر قرار گرفته است که منطبق بر سرفصلهای آموزشی سامانه یکپارچه نظام آموزشی (سینا) این سازمان زیرنظر اساتید برجسته دانشگاهی و کارشناسان فرهیخته تدوین و تالیف شده است.

در حال حاضر 1200 دوره آموزشی مختلف در فرهنگسراها و خانه های فرهنگ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مناطق 22گانه پایتخت برگزار می شود که از این میان 30 دوره آموزشی به علم نجوم مانند «نجوم در قرآن»، «مبانی نجوم»، «مبانی ستاره شناسی» و «نجوم محاسباتی» اختصاص دارد. شهروندان علاقه مند می توانند برای اطلاعات بیشتر به نزدیکترین فرهنگسرا یا خانه فرهنگ محل سکونت خود یا سایت اینترنتی  sina.farhangsara.irمراجعه کنند یا با شماره 1837 تماس بگیرند.

نظر شما