شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۸
کد خبر: ۷۲۳۹۵
|
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱
نمایش «در شوره زار» به دلیل مصادف شدن با دو تعطیلی در روزهای پایانی هفته جاری، امروز شنبه 7 دی ماه نیز برای علاقه‌مندان به اجرا در می‌آید.
به گزارش شهر، این اثر نمایشی که اجرای عمومی خود را از  14 آذرماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است، امروز شنبه 7 دی ماه نیز از ساعت 20 میزبان علاقه مندان هنرهای نمایشی است. این نمایش 90 دقیقه ای داستان بیمارانی است که در شوره زاری به حال خود رها شده اند و هریک از بیماری خاصی رنج می برند. این افراد که راه نجاتی نمی یابند در بحث و گفت و گو با یکدیگر در پی رهایی از شرایط موجودشان هستند.

در شوره زار نخستین اثری است که به قلم و کارگردانی حسین کیانی در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است. این کارگردان دو سال گذشته نمایش مشروطه بانو را در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه برد. وی سرپرستی گروه تئاتر چریکه را نیز بر عهده دارد.

در نمایش در شوره زار بازیگرانی چون مجید صالحی، رویا میرعلمی، علی سلیمانی، سینا رازانی، فهیمه امن زاده، احمد ساعتچیان، وحید رهبانی و فریده سپاه منصور به ایفای نقش می پردازند.

این اثر نمایشی همه روزه از ساعت  20 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به اجرا در می آید و بلیت آن از طریق سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com و سایت تماشاخانه ایرانشهر به نشانی www.tamashakhaneh.ir/ticket قابل خرید  است. 
نظر شما