جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۷
کد خبر: ۷۲۷۶۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۶
کارگاه آموزشی بازیگری ، کارگردانی، گزارشگری با حضور اساتید تئاتر، سینما و صدا وسیما در مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20، حسین ربیعی کارشناس مسئول هنری فرهنگسرای ولاء با اعلام این خبر گفت: این کارگاه با عنوان "اشکها و لبخند ها" ویژه اهالی شهرری برنامه ریزی شده است که در مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق(ره) برگزار خواهد شد.

ربیعی در خصوص سرفصل های این دوره ها ذکر کرد: در این کارگاه ها بازیگری، کارگردانی و گزارشگری توسط اساتید تئاتر، سینما ، صدا و سیما آموزش داده می شود.

کارشناس مسئول هنری فرهنگسرای ولاء در خصوص دوره بازیگری بیان کرد: جوانانی که مستعد بازیگری هستند می توانند به صورت رایگان در این کارگاه شرکت کنند.

وی ادامه داد: این کارگاه توسط اساتید مجرب و با محوریت رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان شهرری برگزار می شود.

ربیعی در ادامه توضیحات دوره بازیگری ذکر کرد: در این کارگاه فن بیان و حرکت صحیح آموزش داده می شود.

وی با اشاره به دوره ی کارگردانی ذکرکرد: در کارگاه کارگردانی روانشناسی، ارتباط ، آشنایی با ساختار نمایشنامه ، نمایشی رادیویی و... به صورت تخصصی آموزش داده می شود.

کارشناس مسئول هنری فرهنگسرای ولاء در خصوص دوره های گزارشگری افزود: ارتباط، گفتگو و نوشتار در زمینه خبرنگاری و گزارشگری از سرفصل این دوره می باشد.

علاقه مندان جهت شرکت و ثبت نام در این برنامه می توانند مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق (ره) واقع در فلکه اول دولت آباد، پارک مهران مراجعه و یا با شماره تلفن های 2-33754041 تماس حاصل فرمایند.

نظر شما