شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۱
کد خبر: ۷۳۶۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۵
در حاشیه برگزاری هشتمین نشست نوسازی منعقد شد؛
مدیر اجرایی دانشگاه علمی کاربردی شهر سازی ،نوسازی و بهسازی شهرداری تهران از انعقاد تفاهم نامه همکاری در راستای فعالیت های آموزشی و پژوهشی بین این دانشگاه و سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین خبر داد .
به گزارش شهر، این تفاهم نامه در حاشیه نشست هشتم از سلسله نشست های نوسازی که در دانشگاه علمی کاربردی شهر سازی ،نوسازی و بهسازی شهرداری تهران و با سخنرانی علیرضا خزائلی مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین برگزار شد؛ منعقد گشت.
ذبیح اله زارع با بیان این خبر افزود : همکاری در طراحی ،اجرا و ارزشیابی فعالیت ها و دوره های آموزشی ،همکاری در طراحی و اجرای فعالیت های پژوهشی ،برگزاری مشترک همایش ها ،نشست ها و کارگاه های تخصصی ،همکاری پیرامون تعیین اولویت های تحقیقاتی طرفین جهت هدایت و تبیین طرح های تحقیقاتی مشترک ،همکاری در خصوص تالیف و ترجمه کتاب و همکاری جهت تبادل اطلاعات نیروی انسانی از جمله زمینه های همکاری بین این دانشگاه و سازمان نوسازی شهر قزوین است. 
وی در خاتمه تصریح کرد: تحقق یک دانشگاه تخصصی- کاربردی و تعامل گرا با هویت اسلامی که دارای جایگاه ممتاز در خلق و تولید علم و فناوری در عرصه بافت های فرسوده باشد از اهداف تبیین شده این دانشگاه به شمار می آید و انعقاد چنین تفاهم نامه هایی اقدامی موثر در رسیدن به این اهداف خواهد بود.
 
نظر شما