جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۵
کد خبر: ۷۴۰۸۵
|
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴
فرهنگ سرای اندیشه با همکاری شبکه سه و اداره کل آموزش و پژوهش سیما نقد و بررسی مجموعه تلویزیونی آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی زاده را برگزار می کنند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای اندیشه، نشست نقد و بررسی مجموعه تلویزیونی آوای باران با حضور عوامل،بازیگران و منتقدان روز سه شنبه 15 بهمن ماه ساعت 10 در آمفی تئاتر فرهنگ سرای اندیشه برگزار می شود. مجموعه تلویزیونی "آوای باران" که به تازگی از شبکه سه سیما پخش شد نگاه آسیب شناسانه ای به معضل اجتماعی داشت که به شکل وسیع در جامعه شاهد آن بوده و هستیم. این مجموعه در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای، نمایشی است پیرامون زندگی مردی به نام طاها ریاحی که تاجر داروست که با بروز اتفاقاتی دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش رقم می خورد.او پس از سالها و بازگشت به ایران به دنبال دختر گمشده خود می گردد .
 
نقش اصلی این سریال  را آزاده زارعی ایفا می کند. آزاده زارعی پیش از این در فیلم «آمین خواهیم گفت» به‌کارگردانی سامان سالور بازی کرده است. نقش‌های اصلی دیگر این سریال را ثریا قاسمی (مادربزرگ)، حمیدرضا پگاه (طاها پدر باران)، سام درخشانی (نادر و خواهرزاده طاها)، الهام چرخنده (زیور)، مهران احمدی (شکیب)، سپیده خداوردی (مرضیه خواهر مرتضی)، امیر دژاکام (مرتضی)، سیاوش خیرابی (فرید)، مبیناسادات آتشی (کودکی باران) و مهران رنجبر (کیانوش) بازی کرده اند. تهیه کننده این اثر سید محمد هاشمی اصل و کارگردان حسین سهیلی زاده است . نویسندگان مجموعه نیز سعید جلالی و علیرضا کاظمی پور می باشند .
علاقه مندان می توانند برای حضور در این نشست به فرهنگ سرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه مراجعه کنند .

نظر شما