جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۴۴
کد خبر: ۷۴۶۳۸
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱
بیست و هفتمین برنامه «گنجینه‌های پارس» مجتمع فرهنگی هنری میثاق به بزرگداشت استاد عماد خراسانی از نام آوران شعر و غزل معاصر کشورمان اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای فردوس، ضرورت بازشناسي مفاخر زبان و ادبيات فارسي و بررسي نقش آنان در سپهر ادبيات ايران، مجتمع فرهنگی هنری میثاق را بر آن داشت تا سلسله برنامه های ادبی «گنجینه های پارس» را با هدف معرفی و آشنایی شهروندان با بزرگان فرهنگ و ادب ایران و حفظ نام و یاد آن‌ها برگزار کند.

نشست دوشنبه 28 بهمن ماه از سلسله نشست‌های «گنجینه‌های پارس» همزمان با سالمرگ عماد خراسانی به بزرگداشت این شاعر و غزل سرای مشهور اختصاص دارد که با حضور بهروز یاسمی، شاعر معاصر ایلامی برگزار خواهد شد.

خاطرنشان می شود، از بخش های مختلف این برنامه می توان به خوانش وصیت نامه این شاعر غزل سرا و قصیده سرای مشهور خراسانی، پخش کلیپ اشعار وی، ایراد سخنرانی در خصوص زندگی و اشعار عماد خراسانی توسط استاد محمدحسین حجت الاسلامی و بهروز یاسمی، اجرای قطعاتی از اشعار خراسانی به سرپرستی حامد شکرالهی و ... اشاره کرد.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می توانند دوشنبه 28 بهمن ماه ساعت 17 به مجتمع فرهنگی هنری میثاق واقع در فلکه دوم صادقیه، خيابان آيت‌الله كاشانی، انتهای خیابان مهران مراجعه و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44082461 تماس حاصل کنند.

همچنین آدرس اینترنتی ferdos.farhangsara.ir نیز برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 در نظر گرفته شده است.

نظر شما