شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۷
کد خبر: ۷۴۷۹۱
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲
همزمان با فرا رسیدن هفته ملی سلامت مردان بیش از50 ویژه برنامه مرتبط با این هفته به همت اداره سلامت حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 در محدوده شمال غرب پایتخت برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عموميشهرداري منطقه 22، حسین مرادی شهردار منطقه در اين باره گفت: « این برنامه ها از تاریخ اول تا هفتم اسفند ماه با هدف ارتقای سطح سلامت مردان با توجه به شعار امسال هفته ملی سلامت مردان یعنی "سوانح و حوادث در کمین سلامت مردان" تدارک دیده شده است. انجام معاینه پزشکی رایگان به همراه آزمایش خون برای تشخیص بیماری پروستات همراه با سخنرانی علمی و اندازه گیری فشار خون روز یکشنبه 4 اسفند ماه از ساعت 9 تا 12 در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) همچنین ارائه ویزیت رایگان پزشکی ویژه آقایان برای تشخیص و پیشگیری از بیماری پروستات توسط متخصص اورولوژیست روز پنج شنبه 1/12/92 از ساعت 9 تا 12در خانه سلامت افرا (واقع در سه راه دهکده المپیک، خیابان ساحل) از جمله برنامه هایی است که به مناسبت این هفته برگزار خواهد شد. »

گفتنی است ارائه ویزیت رایگان پزشکی، پایش قند و فشار خون، برپایی همایش های پیاده روی، مسابقه نقاشی، مشاوره های فردی روانشناسی، ویزیت رایگان پوست و مو ، برگزاری کارگاه های آموزشی با عنوان هایی همچون سرطان پروستات در آقایان، راهکارهای مبارزه با اعتیاد در مردان، علل طاسی و ریزش مو همچنین رفع حوادث و موانع در محل کار، نقش محیط سالم و بی خطر، پیشگیری از بیماری آلزایمر، پیشگیری از اعتیاد در جوانان، تغذیه سالم و ... در سراهای محله ها، مساجد، مدارس و دبیرستان ها و بوستان ها از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای استقبال از هفته ملی سلامت مردان است که شهروندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از زمان برگزاری آنها به خانه های سلامت محله های 9 گانه منطقه 22 مراجعه کنند.
برچسب ها: منطقه 22
نظر شما