شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۵
کد خبر: ۷۴۸۹۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲
تهیه‌کننده «روزهای بد، در» گفت: گروه تولید این سریال بخش‌های خیابانی کار را در حوالی بلوار ارتش و اتوبان شهید بابایی ادامه می‌دهند.
به گزارش شهر، ایرج محمدی تهیه‌کننده «روزهای بد، در» گفت: تصویربرداری بیش از 45 درصد سریال نوروزی سعید آقاخانی که برای پخش در ایام نوروز در حال ساخت و تولید قرار دارد، انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر بیژن بنفشه‌خواه، هومن برق‌نورد و امیررضا میرآقا مشغول بازی قسمت‌های خیابانی این مجموعه تلویزیونی در حوالی بلوار ارتش و اتوبان شهید بابایی هستند و از فردا مهران غفوریان نیز به این بخش از کار اضافه می‌شود.

محمدی اضافه کرد: تدوین همزمان این سریال توسط حسین غضنفریان در حال انجام است تا همزمان با پایان کار تصویربرداری بتوانیم تدوین «روزهای بد، در» سعید آقاخانی را نیز به پایان برسانیم. یحیی سپهری هم آهنگسازی این سریال را بر عهده دارد.

تهیه‌کننده «روزهای بد، در» اضافه کرد: کار تصویربرداری مجموعه تا هفته اول سال آینده ادامه دارد و بینندگان از تماشای آن لذت خواهند برد.

هومن برق نورد، مهران غفوریان، مهران رجبی، بیژن بنفشه خواه، مریم امیرجلالی، مهرناز بیات، غلامرضا نیکخواه، لاچین دربندی، امیررضا میرآقا، محمدرضا شیرخانلو بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. «روزهای بد، در» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که ویژه نوروز آماده می‌شود.

داستان این سریال 13 قسمتی درباره سرایداری است که بعد از گذشت 30 سال در آستانه ازدواج فرزند خود قرار است بازنشسته شود. حال که قصد دارد مراسم ازدواج او را در مدرسه برگزار کند، این اتفاق برایش رقم می خورد. متن سریال «روزهای بد، در» را برزو نیک نژاد نوشته است.

منبع: تسنیم
نظر شما