جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۶
کد خبر: ۷۵۳۵۱
|
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱
سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور نهادینه کردن فرهنگ زیباسازی در آستانه سال نو، جشنواره پلاک بهاری را برای انتخاب و معرفی بهترین نماهای منازل مسکونی پایتخت برگزار می کند.
به گزارش شهر، جمال کامیاب، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اعلام این مطلب اظهار داشت: این سازمان در راستای نهادینه کردن فرهنگ زیباسازی شهر، طرح رفتار نو را در قالب جشنواره پلاک بهاری برگزار می کند که در این جشنواره که با مشارکت مستقیم شهروندان انجام می شود بهترین نماهای زیبا از منازل مسکونی تهران انتخاب و معرفی می شود.
وی با بیان اینکه در مرحله اول هر منطقه خانه های برتر را معرفی می کند، افزود: در مراحل بعد برگزیدگان در سطح تهران معرفی خواهند شد. 
کامیاب اضافه کرد: نورپردازی و پیرایش نماهای عمومی ساختمان، حذف زواید، شستشو و نظافت بالکن، پنجره ها و دیوارها از جمله محورهای این جشنواره است .
وی از تقدیر 110 پلاک و نمای برتر شهری خبر داد و اظهار کرد: از هر منطقه 5 نمای برتر انتخاب می شود که البته مناطق نیز جداگانه از نمای برتر منطقه خود تقدیر به عمل می آورند.
کامیاب اضافه کرد: شهروندان می توانند با ارسال دو عکس از قبل و بعد از زیباسازی و اصلاح نمای منزل شان در جشنواره شرکت کنند.بدین ترتیب که دو عکس مذکور را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
به گزارش شهرنوشت، آدرس دبیرخانه جشنواره پلاک بهاری، میدان گلها، خیابان گلها ، خیابان مرداد، بن بست شاهرخ شرقی ، پلاک 15 واحد 3 و آدرس اینترنتی آن www.tehranema.zibasazi.ir است که شهروندان می توانند تا 24 اسفند ماه عکس های مورد نظر خود را به این آدرس ها ارسال کنند.
پس از انتخاب برترین نماها توسط هیات داوران ، مراسم اختتامیه با حضور شهروندان برگزیده ،مسولان و مدیران شهری در خرداد 93 برگزار می شود.
نظر شما