جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۷
کد خبر: ۷۵۴۰۹
|
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۶
فیلم مستند «بعد از فراموشی» به کارگردانی آرش رئیسیان در بیست و پنجمین برنامه «یک عصر، یک مستند » مجتمع فرهنگی هنری نور اکران و سپس نقد و بررسی می شود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای فردوس، کارگاه «یک عصر، یک مستند» که با اکران و بررسی فیلم های برتر مستند ایران از سوی مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می شود، چهارشنبه 14 اسفندماه ساعت 17، فیلم مستند «سایه های روشن» ساخته آرش رئیسیان را نقد و بررسی می کند.
 
در این برنامه از سلسله نشست های نقد و بررسی « یک عصر ، یک مستند»، مازیار فکری ارشاد (کارشناس و منتقد سینما)، آرش رئیسیان (کارگردان)، پیمان سلطانی(آهنگساز) و محمود توسلیان (منتقد موسیقی) حضور دارند.
 
خاطرنشان می شود، فیلم مستند بعد از فراموشی به فرآیند تولید نغمه های پرشور ملی چون سرزمین مادری، ایران جوان، باران و ... ساخته های پیمان سلطانی می پردازد. پیمان سلطانی رهبر ارکستر ملل است و آثار فاخر و ماندگار فراوانی در کارنامه خود دارد. این فیلم به تلاشی که وی برای خلق برخی از آثارش کرده نیز می پردازد.
علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت ا... کاشانی، بعد از پل ستاری، جنب شهر كتاب مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر باشماره تلفن 44088707 تماس حاصل کنند.
 
 همچنین نشانی اینترنتی ferdos.farhangsara.ir برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 اعلام شده است.
نظر شما