شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۴
کد خبر: ۷۵۵۸۳
|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۸
بیست و پنجمین محفل ادبی طنز «قند و نمک» با حضور طنزپردازان نامی کشور در فرهنگ سرای فردوس برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای فردوس، این نشست از سلسله برنامه های شب شعر طنز «قند و نمک»، سه شنبه 20 اسفندماه ساعت 18 با هدف ایجاد نشاط و شادابی در خانواده ها و اهالی ادب و هنر و همچنین تقویت مهارت شاد زیستن به عنوان یک سفارش موکد دینی برگزار می شود.

در این محفل ادبی شاعران طنزپرداز، اشعار و قطعات طنز خود را قرائت می‌کنند و سعید بیابانکی به عنوان مجری و منتقد برنامه نیز به نقد آن‌ها می‌پردازد.

محفل ادبی شب شعر طنز قند و نمک که در هر نشست میزبان شاعران برجسته ای بوده است، در این محفل پذیرای همایون حسینیان، نادر فتایی، صابر قدیمی، رضا احسان پور، مهدی استاد احمد، شروین سلیمانی، روح الله احمدی، نادر خلیلی، سعید طلایی و ... از شاعران طنزپرداز کشورمان است.

همچنین همزمان با برگزاری این برنامه از مجموعه شعر طنز «دار funny» صابر قدیمی (شاعر، ترانه سرا و طنزپرداز) رونمایی می شود.

این مجموعه شعر شامل 18 رباعی طنز و 25 شعر طنز است که از جمله عناوین شعرهای طنز آن می توان به «اسکار فیس بوک»، «سفره ما خالیست»، «سعدیانه»، «مکتب خردادیان»، «گاو ما»، «گرون شده» و ... اشاره کرد.

دوستداران محافل فاخر ادبی برای حضور در این برنامه می توانند به فرهنگ سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44058900 تماس حاصل کنند.

همچنین نشانی اینترنتی ferdos.farhangsara.ir برای كسب اطلاعات بیشتر از دیگر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 در نظر گرفته شده است.

نظر شما