جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۸
کد خبر: ۷۵۶۳۶
|
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶
در دیدار قالیباف با رییس دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد؛
شهردار تهران با رییس دانشگاه آزاد اسلامی دیدار کرد.
به گزارش شهر، دکتر حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار، با اشاره به موفقیت‌های شهرداری تهران، پیشرفت فعالیت‌های امروز شهرداری را براساس روش‌های علمی دانست و گفت: این نوع فعالیت باید الگویی برای دیگر دستگاه‌ها نیز باشد.
وی افزود: امروز شاهد موفقیت‌های شهرداری در مدیریت کلان شهر تهران هستیم زیرا مدیریت شهرداری براساس روش‌های دانش بنیان پیش می رود و این رمز اصلی موفقیت شهردار تهران است.
میرزاده ادامه داد: می توانیم با نگاه به این جنبه با همکاری شهرداری تهران، جبهه جدید علمی اجرایی ایجاد و کارهای علمی، پژوهشی و فناوری زیادی را با همکاری شهرداری تهران اجرایی کنیم.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ظرفیت بالای دانشگاه آزاد اسلامی و نقش شوراهای این دانشگاه در مدیریت جدید و تصمیم سازی‌ها، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی این آمادگی را دارد که با این ظرفیت عظیم علمی و فناوری، با شهرداری تهران همکاری کند.
وی با بیان اینکه باید تفاهم نامه جدیدی به منظور همکاری بین شهرداری و دانشگاه تنظیم شود، با اشاره به همکاری‌های دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری در حوزه آموزش و تحصیلات تکمیلی به ویژه در واحد الکترونیک، گفت: باید قرارداد همکاری قبلی با شهرداری بازنگری شود.
در ادامه این دیدار، دکتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران نیز با تاکید بر شکل گیری همکاری‌های شهرداری با دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های اقتصادی، تاکید کرد: سراسر کشور می توانند از همکاری شهرداری تهران با دانشگاه آزاد اسلامی الگو برداری کنند.
قالیباف با اعتقاد به اینکه پایه‌های علمی دانشگاه آزاد نسبت به دانشگاه‌های دولتی مستحکم تر است، تصریح کرد: همکاری شهرداری با دانشگاه آزاد باید به صورت مسئله محور باشد، به عبارتی دیگر شهرداری مسائلش را با دانشگاه مطرح کند و دانشگاه با پشتیبانی شهرداری، نسبت به ارائه راهکار و حل مشکل بپردازد که در این شرایط ارتباط دقیق و منطقی میان شهرداری و دانشگاه شکل خواهد گرفت.
وی با تایید بالا بودن ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی و اشاره به پراکندگی جغرافیایی این دانشگاه، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند همکاری‌های بسیار سیستماتیکی با همه شهرداری‌ها داشته باشد، همچنین شهرداری باید بتواند چالش‌های بزرگی را با کمک دانشگاه آزاد اسلامی حل کند.
قالیباف در پایان تاکید کرد: انتظار است از همکاری شهرداری تهران با دانشگاه آزاد اسلامی صدها پروژه استخراج شود.
بر اساس این گزارش در پایان مقرر شد در آینده نزدیک قرار داد همکاری‌های دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری تهران تنظیم و به امضاء طرفین برسد.
نظر شما