جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۷
کد خبر: ۷۵۹۲۹
|
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰
سلسله تئاترهای خیابانی «دو کلمه حرف حساب!» عصر امروز یکشنبه 25 اسفندماه به کار خود پایان می دهد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، سلسله نمایش های خیابانی «دو کلمه حرف حساب!» با محوریت اخلاق شهروندی از چهارم اسفندماه در منطقه 5 آغاز شد و عصر امروز (یکشنبه) با اجرای نمایشی با موضوع فرهنگ دید و بازدید در شهرک اکباتان به کار خود پایان می دهد.

در این نمایش های میدانی به موضوعاتی همچون فرهنگ استفاده از وسیله نقلیه عمومی، فرهنگ مسافرت بین شهری با اتوبوس، فرهنگ آپارتمان نشینی، فرهنگ استفاده از وسیله نقیله عمومی، ایجاد آلودگی صوتی، فرهنگ استفاده از تلفن همراه، بزهکاری و اعتیاد و ... پرداخته شده است.

تئاتر خیابانی «دو کلمه حرف حساب!» در مکان هایی نظیر مترو صادقیه، میدان آزادی، مجتمع های تجاری پردیس، بوستان، تیراژه، سمرقند و اکباتان، کانون اصلاح و تربیت شهر زیبا و ... برگزار شده است.

لازم به ذکر است، با توجه به این که تئاتر خیابانی ریشه در فرهنگ کهن ایرانیان و قدمتی دیرین دارد و از نقش موثری در حوزه فرهنگ سازی برخوردار است بنابراین برنامه ای مناسب برای آشنایی عموم شهروندان با مباحث آموزشی در حوزه های مختلف به شمار می رود.

خاطرنشان می شود، علاقمندان برای تماشای آخرین اجرای تئانر خیابانی «دو کلمه حرف حساب!» با موضوع فرهنگ دید و بازدید می توانند عصر امروز یکشنبه 25 اسفندماه ساعت 17 به مجتمع تجاری اکباتان مراجعه کنند.

همچنین نشانی الکترونیکی ferdos.farhangsara.ir برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 اعلام شده است.

نظر شما