جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۸
کد خبر: ۷۶۱۶۱
|
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
شهر دار تهران در بازدید از جشنواره فرهنگی هنری اقوام ایرانی تاکید کرد:
دکتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران، در هفتمین روز از بهار از بخش های مختلف جشنواره فرهنگی هنری اقوام ایرانی بازدید کرد.
به گزارش شهر دراین برنامه که با حضور گردشگران و بازدیدکنندگان برگزارشد «رستمی» معاون خدمات شهری شهرداری، حجت الاسلام میثم امرودی مشاور شهردار و قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، شهرام گیل آبادی مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری تهران، حسین زارع صفت مدیر عامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران ، حسینی شهردار منطقه  9 ، حمید رضا بتو، قائم مقام سازمان رفاه شهرداری ، فرزاد قاسم زاده مدیر فرهنگی هنری منطقه 9 و دبیر جشنواره اقوام ایرانی و دیگر مسئولان شهری دکتر قالیباف را همراهی کردند.

شهردار تهران ضمن بازدید از امکانات و تسهیلات نوروزی منطقه9 ، همچنین با حضور در غرفه های جشنواره اقوام ایرانی در میدان آزادی با برگزار کنندگان جشنواره دیدار و گفتگو کرد .

در این بازدید دکتر قالیباف  با اشاره به اینکه تورهای تهرانگردی باید در تمام سال برقرار باشد گفت : تورهای تهرانگردی نه تنها در تعطیلات نوروزی بلکه در تمام طول سال قابلیت برگزاری دارد.

شهردار تهران همچنین از دست اندرکاران خواست تا زمینه های ایجاد تورهای تهرانگردی برای همه اقشار جامعه را ایجاد کنند.

دکتر قالیباف گفت: برنامه های امسال گردشگری نوروزی باید پایه ای برای خدمات رسانی گردشگری در طول سال باشد، باید از ظرفیت سامانه مدیریت شهری 137 برای خدمات رسانی به گردشگران استفاده کرد و برنامه هایی را که در طول ایام عید نوروز اجرا شده است گسترش داد.

محمد باقر قالیباف  در کنار بازدید از بخش های مختلف جشنواره و تذکر نکاتی برای بهبود روند خدمات رسانی به مسافران و گردشگران گفت: با وجود اینکه کارهای بزرگی در زمینه گردشگری در شهر تهران انجام شده است، اما کارهای زیادی باقی مانده است که باید با یک حرکت فعال این حجم بزرگ از کارهای باقیمانده را به سرانجام رساند تا بتوان از تمام ظرفیت های گردشگری شهر تهران به نحو احسن استفاده کرد.

جشنواره فرهنگی هنری اقوام ایرانی تا 13 فروردین در ضلع شمال شرقی میدان آزادی ادامه دارد و متناسب با حال و هوای ایام فاطمیه میزبان عموم شهروندان خواهد بود.  
نظر شما