دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۴
کد خبر: ۷۶۷۱۴
|
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
اعتبار پروژه های سرمایه ای و نگهداشت در قطب تفریحی گردشگری پایتخت در سال 93، نسبت به اعتبار ابلاغی سال پیش، 85 درصد افزایش یافت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، قاسم مولایی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: «در پی تدوین صحیح و حضور مستمر در جلسات تصویب بودجه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، اعتبار ابلاغی سال 93 منطقه 85 درصد بیش از سال پیش تعیین شده است. بر این اساس، بودجه منطقه 22 در سال 93، در بخش سرمایه ای و پروژه های احداثی، افزایشی معادل 77 درصد در بخش کمک سرمایه ای همچنین احداث و تکمیل مساجد در حال ساخت، افزایشی معادل 5 برابر سال قبل دارد. »

مولایی در تشریح این رخداد گفت : « بمنظور تدوین بودجه پیشنهادی و شناسایی مناسب و مطلوب نیازهای واقعی منطقه طی سال گذشته، حوزه برنامه ریزی و توسعه شهری با استفاده از پتانسیل کارشناسان و مشاوران همچنین با همکاری تمامی واحدهای تابعه ، به تهیه جداول سرانه های خدماتی محله ها اقدام کرده و موفق به تدوین بودجه ای هدفمند با توجیهات فنی بخش عمرانی و نگهداشت شده است. »

شهردار منطقه 22 با تاکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر نامگذاری امسال به "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" تصریح کرد: « بر این اساس تمامی رویکرد بودجه را در سال 93، به توسعه منطقه در بخش تامین زیرساختهای فرهنگی، ورزشی، معابر و مساجد، تاسیسات و تسهیلات شهری با هدف ارائه خدمات هر چه بیشتر به شهروندان و کلان شهر تهران معطوف کرده ایم. امید است امسال با برنامه ریزی های صورت گرفته، شاهد تحولات چشمگیری در منطقه برای نیل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باشیم.»


برچسب ها: منطقه 22
نظر شما