شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۶
کد خبر: ۷۶۸۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) جشن "همراز یاس" و" نگین آفرینش" با اجرای ویژه برناه های ویژه بانوان در بوستان بهشت مادران و سرای محلات منطقه 3 تهران برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه گفت:نمایشگاه توانمندی های بانوان در زمینه هنری، آشنایی با اقوام ایرانی در قالب سیاه چادر، جشنواره غذا، ایستگاههای ورزشی، مشاوره های بهداشتی و تغذیه، مشاوره حقوق خانواده، نمایشگاه توزیع محصولات خانگی، زیور آلات، خدمات و لباس های ویژه بانوان ، صنایع دستی، کارگاه هنری با عنوان "در گذر هنر" و مسابقات ورزشی و فرهنگی برنامه هایی است که در هفته بزرگداشت مقام زن در قالب جشن های "همراز یاس" در بوستان بهشت مادران برگزار می شود.

وی افزود: همچنین "جشن های نگین آفرینش" با سلسله نشست هایی با موضوعات بانوان، برگزاری مسابقات، تقدیر از بانوان نمونه علمی، ورزشی، مذهبی و هنری محلات، نمایشگاه های متعدد، اردوها و کارگاه های مختلف در "خانه های تسنیم" واقع در سرای محلات 12 گانه برگزار می شود. 

پیرهادی در خصوص زمان اجرای برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن خاطرنشان کرد: جشن های "همراز یاس" و "نگین آفرینش" از 30 فروردین تا 4 اردیبهشت از ساعت 9 صبح تا 17 بعدازظهر در بوستان بهشت مادران و سرای محلات برگزار می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 ابراز کرد: همچنین در جشن های "همراز یاس" از 35 نفر از کارکنان زن فعال در شهرداری های مناطق 1 تا 7 که در زمینه های مختلف علمی، هنری، فرهنگی حائز رتبه استانی شده اند نیز تقدیر خواهد شد.

بوستان بهشت مادران با هدف ایجاد فرصت های تفریحی  ،ورزشی، آموزشی ، فرهنگی و اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت بانوان در مساحتی حدود 20 هکتار در   بزرگراه رسالت ، بزرگراه شهید حقانی  ،نبش کاویان غربی به گونه ای طراحی و احداث شده است که بانوان بدون هیچ محدودیتی بتوانند در آن  به تفریح و ورزش بپردازند.

نظر شما