چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۵
کد خبر: ۷۶۸۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
با ابلاغ تقریبی 220 میلیارد ریال اعتبار عمرانی در سر فصل های عمرانی منطقه 10 و سر جمع تقریبی 270 میلیارد ریال اعتبار عمرانی در سایر معاونت ها که اجرای آن ها به عهده معاونت فنی و عمران منطقه خواهد بود پروژه های نیمه تمام منطقه تکمیل خواهند شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، مصطفی بیگی معاون فنی و عمران منطقه 10 ضمن اعلام این خبر، رویکرد بودجه عمرانی امسال منطقه را تکمیل پروژه های نیمه تمام و نگهداشت وضع موجود منطقه دانست و افزود: با اتمام اجرای پروژه های بزرگ شامل، ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) در محدوده منطقه 10 و همچنین اجرای طرح تعریض خیابان امام خمینی در سال های 1391 و 1392 که از پروژه های مهم شهرداری تهران بوده اند اولویت اول کاری منطقه نگهداشت وضع موجود و تعریف پروژه های مهم شهری جهت سال آتی می باشد.


مصطفی بیگی افزود: در سال جاری تکمیل و بهره برداری ساختمان سرای محله هاشمی و همچنین سراهای محلات زنجان جنوبی، هفت چنار، سلیمانی–تیموری، بریانک و نیز تکمیل صددرصدی خیابان امام خمینی (ره) پس از تملک و تعریض 2 پلاک باقی مانده از املاک واقع در طرح و علاوه بر آن مشارکت در ادامه طرح بزرگراه یادگار امام (ره) از جمله اقدامات این معاونت خواهد بود.

وی نگهداشت بزرگراه ها و معابر شهری را در جهت بهبود وضعیت عبور و مرور شهری، تنظیف سواره روها و پیاده روهای موجود به عنوان سرمایه های شهری را با تعریف نقاط آسیب پذیر و اجرای لکه گیری و تراش و روکش موضعی آسفالت در سطح نواحی منطقه را از دیگر برنامه های این معاونت دانست.

بیگی تهیه طرح مطالعاتی و شروع عملیات توسعه و مرمت بقعه متبرک امام زاده معصوم (ع) را از اهم فعالیت های عمرانی منطقه در حوزه اجتماعی دانست و گفت: در راستای ارایه خدمات حداکثری به اهالی محل و زائرین این امامزاده به عنوان یکی از نقاط مهم منطقه طرح توسعه و مرمت این بنا در دست اقدام است.

به گفته وی، در سال جاری 220 میلیارد ریال اعتبار جهت عملیات عمرانی در فصول راه و باند و 15 میلیارد ریال در سایر فصول از جمله ابنیه و توسعه پارک ها و فضای سبز توسط معاونت فنی و عمران منطقه انجام خواهد شد و در حال حاضر جهت انجام هفتاد درصد از اعتبارات مزبور از طریق مناقصه عمومی پیمانکاران و مهندسین مشاور ذی صلاح انتخاب شده اند.

نظر شما