جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۳
کد خبر: ۷۷۴۲۵
|
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶
در آخرین روز هفته سلامت انجام می شود:
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از ویزیت رایگان 70 پزشک متخصص به صورت همزمان از ساعت 16 تا 18 امروز در محل دهکده سلامت این منطقه خبرداد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، برومند نامداری با بیان اینکه دهکده سلامت منطقه 20 در مرکز ری شناسی به مدت یک هفته خدمات پزشکی و مشاوره های رایگان ارائه کرده است گفت: شهروندان در مراسم اختتامیه دهکده سلامت این منطقه که امروز در مرکز ری شناسی برگزار می شود می توانند همزمان از خدمات رایگان 70 پزشک متخصص و پیراپزشک استفاده کنند.

نامداری سراهای محله، خانه های سلامت، مراکز فرهنگی و مساجد را از دیگر پایگاه های اجتماعی برشمرد که در این هفته به ارائه خدمات سلامت محور پرداختند و افزود: ویزیت پزشکی، تست قند و کنترل فشارخون، شنوایی سنجی، مشاوره های روانشناسی و تغذیه از جمله فعالیت های یادشده است که به منظور جلب مشارکت شهروندان و ارتقای سلامت شهروندان انجام شد.

وی به برپایی تورهای سلامت، دوره های آموزشی ونواختن زنگ سلامت ویژه دانش آموزان در مدارس نیز اشاره کرد و یادآورشد: جشنواره غذاهای سالم، تقدیر از فعالان عرصه سلامت در محلات، مسابقات شهروندی از دیگر برنامه های انجام شده در طول هفته سلامت بوده است.

دهکده سلامت شهرداری منطقه 20 در مرکز ری شناسی واقع در میدان مدرس ضلع غرب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برپاست.


نظر شما