جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۵
کد خبر: ۷۷۴۶۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
سرانجام خبر همکاری مهران مدیری با صداوسیما جنبه‌ی رسمی به خود گرفت و مدیرکل طرح، برنامه و نظارت معاونت سیما در نشست امروزش با خبرنگاران اعلام کرد که این کارگردان و بازیگر سریال‌های طنز مجموعه‌ای را برای تلویزیون می‌سازد.
به گزارش شهر، مدیرکل طرح، برنامه و نظارت معاونت سیما می‌گوید: طنز اجتماعی مهران مدیری در سه فصل 30 دقیقه‌ای برای شبکه تهران ساخته می‌شود که هنوز نام آن قطعی نشده است.

او تاکید می‌کند که قطعا «شب‌های برره 2» متن تصویب شده مدیری برای تلویزیون نیست.

پیش از این پیمان قاسم‌خانی در گفت‌وگویی با ایسنا هرگونه همکاری مستقیم در ساخت سری جدید «شب‌های برره» را منتفی دانسته بود.

این فیلمنامه‌نویس اعلام کرده بود: در حال حاضر مشغول نوشتن فیلمنامه سینمایی «پژمان» هستم و بعد از آن هم یک فیلمنامه سینمایی دیگر دارم، به همین دلیل با وجود علاقه‌ای که به این همکاری مجدد دارم، اما زمانی برای همکاری و فعالیت در پروژه شب‌های برره 2 ندارم.

بر اساس این گزارش ایسنا، مهران مدیری ضبط مجموعه طنز «شوخی کردم» را برای شبکه نمایش خانگی تمام کرده است و سال تحویل امسال با حضور در ویژه‌برنامه شبکه سه همکاری‌اش با صداوسیما را تایید کرد.

او که در بخشی از این برنامه غیبت 6 ساله‌اش در تلویزیون را یادآور شد، اعلام کرد: من در سال 93 و در همین ایام بهار به تلویزیون برمی‌گردم.

همچنین برخی رسانه‌ها طی روزهای اخیر از حضور مهران مدیری در یک فیلم سینمایی و پیشنهاد قراردادی میلیاردی به وی خبر داده‌اند.

فاطمی در نشست امروزش همچنین اعلام کرد هیچ محدودیتی برای حضور مهران مدیری و رضا عطاران در تلویزیون نیست.
منبع: ایسنا
نظر شما