سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۵
کد خبر: ۷۷۴۹۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
مدیر مؤسسه روشنا، از راه‌اندازی مجمعی با عنوان «مجمع مراکز تولیدکنندگان نوشت افزار و سرگرمی ایرانی _ اسلامی» در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش شهر،سعید حسینی مدیر مؤسسه روشنا، بیان داشت: سال گذشته اتفاقات خوب و مثبتی در حوزه تولید و توزیع نوشت‌افزارهای ایرانی _ اسلامی افتاد و در نهایت برندهایی همچون «روشنا»، «ایام»، «قاصدک» و «رویش» برای تولید انبوه، تشکیل و راه‌اندازی شدند.

وی اضافه کرد: در این راستا نیز شرکت‌های بزرگی نظیر «آزاده» و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مجدداً فعال شده و به تولید نوشت افزارهایی با طرح‌های ایرانی و اسلامی پرداختند که خوشبختانه با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

حسینی ادامه داد: تولید نوشت‌افزارهای ایرانی _ اسلامی یکی از دغدغه‌های همه دلسوزان، فعالان فرهنگی و والدین کودکان و نوجوانان در طی سالیان گذشته بوده است که خوشبختانه تبدیل به فرصتی مناسب برای مقابله با جنگ آشکار دشمن در حوزه فرهنگ و تهاجم آن به دنیای پاک کودکان، شده است.

وی در ادامه به مشکلات پیش آمده در عرصه تولید و به ویژه توزیع این اقلام فرهنگی برای همه تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان اشاره کرد و از تصمیم گروهی از فعالان این عرصه برای راه‌اندازی مجمعی فراگیر و ایجاد شبکه‌ای منسجم در جهت برطرف کردن معضلات این عرصه خبر داد.

مدیر مؤسسه روشنا گفت: همه برندهای تولیدکننده نوشت‌افزارهای ایرانی _ اسلامی در جهت ساماندهی مراکز تولید و توزیع، هم‌افزایی و افزایش ظرفیت‌ها، شناسایی و تلاش جهت رفع موانع قانونی توسعه فعالیت‌‌های این حوزه، شناسایی نقاط قوت و ضعف مراکز و تلاش در تقویت قوت‌ها و اصلاح ضعف‌ها و تلاش برای افزایش فعالان و همچنین افزایش کمی و کیفی تولیدات، قرار است که در قالب «مجمع مراکز تولیدکنندگان نوشت افزار و سرگرمی ایرانی _ اسلامی» گردهم آیند تا بتوانند با برنامه‌ای منسجم وارد این عرصه شوند.

نظر شما