جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۷
کد خبر: ۷۷۴۹۹
|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
با حضور مدیرکل سلامت شهرداری تهران در منطقه 20 انجام شد:
خانه سلامت زائردر ضلع غرب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به منظور ارائه خدمات پزشکی، مشاوره ای و آموزشی به زائران این حرم شریف راه اندازی شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، محمد مهدی گلمکانی مدیرکل سلامت شهرداری تهران در مراسم اختتامیه دهکده سلامت منطقه 20 از آغاز به کار خانه سلامت زائر در این منطقه زائر پذیر خبرداد و گفت: با توجه به وجود حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و حضور خیل عظیم زوار از سراسر کشور، این خانه سلامت نقش ملی و فرامنطقه ای خواهد داشت.
گلمکانی آگاه سازی و ارتقاء دانش سلامت شهروندان را از مهمترین اهداف این خانه های سلامت برشمرد و افزود: در حال حاضر بیش از 400 خانه سلامت در شهر تهران داریم که علاوه بر ارائه آموزش های سلامت محور خدماتی نظیر غربالگری دیابت و فشارخون، مشاوره های تغذیه و روانشناسی، شنوایی سنجی و...را نیز به صورت رایگان به شهروندان ارائه می کنند.
خانه سلامت زائر واقع در مرکز ری شناسی ، ضلع غرب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با حضور مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران، شهردار منطقه ، قائم مقام، معاون اجتماعی و فرهنگی و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 درحالی افتتاح شد که دهکده سلامت این منطقه در آخرین روز هفته سلامت به کار خود پایان داد.
همچنین شهروندان در مراسم اختتامیه دهکده سلامت این منطقه همزمان از خدمات رایگان 70 پزشک متخصص و پیراپزشک استفاده کردند و از برنامه های متنوع و شادی که برای این مراسم تدارک دیده شده بود بهره بردند.

نظر شما