شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۳
کد خبر: ۷۷۵۴۰
|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران در حوزه فرهنگی و اجتماعی اقدامات بسیار گسترده و قابل توجهی انجام داده که می توان به کارنامه مدیریت شهری در این حوزه نمره قبولی داد.
به گزارش شهر ، هادی ساعی گفت: در گذشته شهرداری تهران از دید مردم تنها یک سازمان خدماتی بود زیرا که این سازمان مباحث خدماتی را در اولویت کارها و اقدامات خود قرار داده بود، اما در چند سال اخیر شهردار کنونی تهران با اقداماتی که در حوزه فرهنگ انجام داده است، توانسته دیدگاه شهروندان را نسبت به شهرداری  تغییر دهد. به طوری که حالا دیگر شهروندان شهرداری تهران را نهادی اجتماعی می دانند. البته این بدان معنی نیست که از فعالیت های عمرانی و خدماتی غافل شده بلکه توجه به هر دو حوزه را در دستور کار دارد.

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران با بیان اینکه هنوز کارهای زیادی در حوزه فرهنگ  می توان انجام داد، تصریح کرد: به عنوان یکی از اعضای شورای شهر تهران و نماینده مردم شهر از این رویکرد شهرداری راضی ام و پیش بینی می کنم اگر این روند توسط شهرداری ادامه پیدا کند،شهروندان هرروز بیشتر از پیش با مدیران شهری ارتباط برقرار خواهند کرد. 

ساعی اضافه کرد: همان طور که اشاره شد، شهرداری تهران به طور معمول به جز فعالیت های خدماتی در حوزه اجتماعی و فرهنگی نیز فعالیت می کند همانند اقداماتی که در سراهای محله انجام داده است. بنابراین می توان در حوزه فرهنگی و اجتماعی به شهرداری نمره قبولی داد.

وی افزود: اقدامات شورای شهر مردمی است و سعی بر آن داریم که تا پیوست فرهنگی و اجتماعی را برای همه برنامه ها اجرا کنیم و رویکردمان مردمی باشد.
نظر شما