جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۲
کد خبر: ۷۷۶۴۱
|
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
یک عضو کمیسیون صنایع و معدان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که از نتایج اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه ها کل بخش های کشور و تمام مردم باید بهره مند شوند، گفت: با اجرای صحیح این طرح 4 بخش مهم حمل و نقل عمومی، محیط زیست، سلامت و صنعت بیشترین بهره را خواهند برد.
به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، کمال¬الدین پیرمؤذن افزود: امیدواریم با اهتمام ویژه دولت شاهد حل مشکلات در این 4 بخش به ویژه توسعه حمل و نقل عمومی باشیم، چرا که بهترین گزینه و در واقع کلید حل مشکلات زیست¬محیطی از جمله مشکل آلودگی هوا توجه و اهتمام ویژه به حمل و نقل عمومی است.
وی با اشاره به این که به موازات توسعه حمل و نقل عمومی، ساخت خودروهای کم مصرف و تولید سوخت استاندارد نیز از محل صرفه¬جویی¬های ناشی از اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه¬ها باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: در دولت گذشته صرفاً به سودآوری بهاء داده می¬شد و به همین دلیل تنها پرداخت نقدی به شهروندان در دستور کار قرار داده شده بود.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تیم اقتصادی دولت و نمایندگان مردم در مجلس پیگیر حل مشکلات حمل و نقل عمومی، محیط زیست، سلامت و صنعت هستند و امیدواریم با عزم ملی و مشارکت مردم این مهم محقق شود.
نظر شما