جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۷
کد خبر: ۷۷۶۶۴
|
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
با موافقت معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تسهیلات تشویقی عقب نشینی املاک داخل طرح و تعریض معبر در 4 محور اصلی منطقه 20 ، دو برابرشد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20،علیرضا نادری معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در جلسه نظارت ستادی از منطقه 20 به موقعیت ویژه این منطقه به جهت وجود حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و حضور مسافران و زائران از سراسر کشور اشاره کرد و گفت: به منظور تسریع در روند اجرای طرح های تعریض معبر که منجر به روان سازی ترافیک و زیباسازی منظر شهری هسته مرکزی شهرری می شود، تسهیلات تشویقی محورهای اصلی این منطقه دو برابر شد.
نادری خیابان های فدائیان اسلام، شهید رجایی، قم و شهید بیات( 24 متری) را از محورهای اصلی که شامل این طرح می شود برشمرد و افزود: مدیریت شهری در ازاء یک متر عقب نشینی، یک متر تجاری به مالکان اعطاء می کند.
وی با اشاره به اینکه در صدور مجوزهای ساخت و ساز طرح تفصیلی سند اصلی است اظهار داشت: پارکینگ خط قرمزماست و تامین آن از الزاماتی است که باید طبق ضوابط قانونی رعایت شود.
نادری بر رعایت بایدها و نبایدهای لازم در نماهای ساختمان ها نیزتاکید کرد و در پاسخ به ساخت و سازهای احتمالی در محدوده حریم منطقه 20 که دارای 30 نقطه جمعیتی است گفت: هر گونه ساخت و ساز در نقاط جمعیتی و روستاهای بخش حریم بایستی بر اساس طرح هادی انجام گیرد.
در جلسه نظارت ستادی که با حضور معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و هیئت همراه، شهردار منطقه20، معاون و روسای ادارات شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 20 برگزار شد طرح های ناحیه صنعتی شمال و توسعه ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما