شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۳۹
کد خبر: ۷۷۷۲۱
|
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از برگزاری ده ها ویژه برنامه مناسبتی با عنوان "مطهری و وحدت اسلامی" در مساجد، مدارس، سراهای محله و مراکز فرهنگی این منطقه خبرداد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، برومند نامداری با بیان این خبر گفت: با شروع هفته معلم و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره ی استاد شهید علامه مرتضی مطهری ده ها ویژه برنامه اجتماعی و فرهنگی پیش بینی شده است که برگزاری نشست های معرفت افزایی در مساجد با موضوع مطهری و وحدت اسلامی در قالب"حلقه های معرفت" از مهمترین آن است.
نامداری به مشارکت و همکاری مدیران محله اشاره کرد و افزود: همزمان با هفته معلم نمایشگاه آئینه مطهر با مضمون معرفی کتاب ومحصولات فرهنگی و با محوریت آثار استاد شهید در سراهای محله شهید غیوری و جوانمرد و مرکز ری شناسی برپا می شود تا شهروندان بیشتر از پیش با نقش علمی شهید مطهری به عنوان الگوی ناب برای معلمان و اساتید آشنا شوند.
وی برپایی نمایشگاه عکس مطهر در قالب ارائه خدمات، مجاهدت ها و تلاش شهید مطهری در عرصه انقلاب اسلامی در محله های استخر، شهادت و ولی آباد را از دیگر برنامه هایی برشمرد که محله های 20 گانه اجرا می شود و اظهار داشت: در تمامی روزهای هفته بزرگداشت معلم برنامه دیدار و تجلیل از خانواده ی معظم شاهد و ایثارگر معلم را به همراه مسئولان شهری خواهیم داشت.
معاون شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه بخش اعظمی از ده ها برنامه هفته معلم با محوریت مدارس اجرا می شود یادآور شد: برپایی مسابقه های کتاب خوانی ویژه آثار شهید مطهری و حضور در مدارس منتخب و تجلیل از معلمان نمونه از دیگر اقدامات این هفته است.

نظر شما