جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۲
کد خبر: ۷۷۷۹۹
|
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
نماینده سازمان جهانی بهداشت در بازدید از مجموعه شهربانو
منطقه 19 میزبان نماینده سازمان جهانی بهداشت در بازدید از مجموعه شهربانوی بوستان ولایت و خانه سلامت سرای محله خانی آباد نو شمالی بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، دراین بازدید دکتر نی یرا به همراه تیمی از وزارت بهداشت ضمن بازدید از امکانات و خدمات خانه سلامت سرای محله خانی آباد نو شمالی، در روند اجرای طرح سنجش عدالت قرار گرفت و از نزدیک با نتایج شاخص های طرح سنجش فاز مداخله آشنا شد. 
وی در ادامه در جریان برنامه های اجرایی خانه سلامت، کانونهای ده گانه سلامت و خانه های 14 گانه قرار گرفت. 
دکتر نی یرا در بازدید از قسمت های مختلف سایت محله خانی آباد نو شمالی ضمن ابراز رضایت از فعالیتهای خانه سلامت و خدمات الکترونیک سایت این محله از کارکنان و فعالان خانه سلامت تقدیر کرد. 
از برنامه های جانبی خانه سلامت برگزاری جشنواره غذاهای سنتی ایرانی و برپایی ایستگاه سلامت بود که مورد توجه نماینده سازمان جهانی  بهداشت قرار گرفت.
دکتر نی یرا در ادامه بازدید های خود به مجموعه شهربانوی بوستان ولایت سری زد و از امکانات مختلف این مجموعه از جمله سالن های ورزشی، مزرعه خانوادگی، استخر، فعالیتهای کارآفرینی بانوان و سایر خدمات آن بازدید کرد. 
در پایان این بازدید نماینده سازمان جهانی بهداشت ابراز داشت که مجموعه شهربانو با برخورداری از  خدمات رفاهی و امکانات تفریحی می تواند اوقات فراغت خوشی را برای شهروندان تهرانی ایجاد کند چراکه زندگی درشهربانو جریان دارد.

 

نظر شما