شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۸
کد خبر: ۷۸۰۶۹
|
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
در فرهنگ سرای فناوری اطلاعات برگزار می شود:
کارگاه آموزشی " بصیرت در ازدواج " با موضوع شیوه های حرفه ای شناخت جنس مخالف در دوران آشنایی با حضور کارشناس متخصص روزهای پنج شنبه ساعت 16 در فرهنگ سرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای فناوری اطلاعات، این برنامه با هدف ترویج فرهنگ ازدواج به هنگام  برگزار و احمد  موحدی، کارشناس خانواده به آموزش" نمایش ازدواج" در سه دوره مقدماتی، پیشترفته 1 و پیشترفته 2 می پردازد.

 آموزش شیوه های حرفه ای  شناخت جنس مخالف در دوره مقدماتی، کالبد شکافی خاطرات/ تجربیات تلخ و شیرین دردوران آشنایی/ نامزدی  با پخش مصاحبه های زوجهای ناموفق در دوره پیشترفته 1 و تئاترآموزشی برپایه خاطرات / تجربیات دوران آشنایی/ نامزدی دردوره پیشترفته 2 از جمله سرفصل های  دوره های "نمایش ازدواج " است.

" نمایش ازدواج" در واقع شامل 6 رنگ سفید، قرمز، سیاه، زرد ، سبز و آبی  است  که هر کدام کارکردهای متفاوتی دارند و همدیگر را همپوشانی می کنند.

حضور در این کارگاه رایگان است.علاقمندان می توانند برای شرکت در برنامه به فرهنگ سرای فناوری اطلاعات  واقع در تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و کارگر مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  66902138  تماس بگیرند. 

نظر شما