جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۲۷
کد خبر: ۷۸۴۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
در همایش پدران آسمانی با حضور ۲ هزار تن از خانواده شهدا و ایثارگران ۸ تن از جانبازان و هنرمندان عرصه سینمایی دفاع مقدس تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
به گزارش شهر، همایش پدران آسمانی عصر روز گذشته ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۳ با حضور سردار حجازی معاون تحقیقات آماد و پشتیبانی ستاد کل نیروی مسلح، سردار امیراحمدی معاون وزیر دفاع، حجت‌الاسلام مازنی معاون پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران،هاشمی استاندار تهران، باقری دبیر مجمع فرزندان شاهد شهرداری تهران، خانلری و اختیاری نمایندگان اقلیت‌های دینی در مجلس شورای اسلامی، امیر خسروی، صمیمی رئیس بنیاد شهید تهران بزرگ و میعاد صادقی برگزار شد.

در این مراسم ۲ هزار تن از خانواده شهدا، ایثارگران و فرزندان شهدا حضور داشتند که خانواده شهدای ترور و خانواده شهدای اقلیت‌های دینی بخشی از این میهمانان را تشکیل می‌داد و در مراسم ضمن برگزاری برنامه‌های متنوع هنری و فرهنگی مراسم تقدیر از میهمانان ویژه برگزار شد. 

در این همایش با حضور مسئولین حاضر و سعید همایون‌مهر رئیس پدران آسمانی از ۳ تن از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس و ۵ تن از بازیگران، تهیه کنندگان و کارگردانان فیلم‌های دفاع مقدس در سینما و تلویزیون تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم از جانباز محمدرضا حزبئی، مدیر کل دامپزشکی استان تهران، جانباز اصغر امیرنیا، از معاونین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جانباز علی تم از هنرمندان نقاش جانباز تجلیل شد. همچنین از محمود پاک‌نیت، رضا ایران‌منش، جمال شورجه، فرج‌الله سلحشور و حبیب‌الله کاسه‌ساز تقدیر شد.  

منبع: تسنیم
نظر شما