چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۰
کد خبر: ۷۹۰۵۰
|
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با صدور حکمی حمید نیرومند را به سمت مدیر هنرهای تجسمی و امور موزه‌های این سازمان منصوب کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در حکم امیر عبدالحسینی خطاب به نیرومند بر ضرورت بهره‌گیری از هنرهای متنوع تجسمی و امکانات بالقوه و بالفعل سازمان برای بازطراحی وظایف، رویکردها و چشم‌اندازهای حوزه هنرهای تجسمی و موزه‌های تخصصی سازمان و تدوین برنامه‌های عملیاتی کوتاه‌مدت و بلندمدت تأکید شده است.

در حکم انتصاب مدیر هنرهای تجسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با تأکید بر اهمیت بهره‌گیری از نظرات راهگشای پیشکسوتان عرصه تجسمی آمده است: استمرار برنامه‌های فاخر و برگزاری شایسته آن، ارتباط جامع و تعامل با هنرمندان تجسمی، حمایت از تولید آثار فاخر، ارتقای جایگاه هنری و علمی مراکز فرهنگی هنری تهران، موزه‌ها و نگارخانه‌ها و همچنین نقش‌آفرینی مؤثر در عرصه ارائه آثار تجسمی در داخل و خارج از فعالیت‌های اصلی این حوزه است.

حمید نیرومند پیش از این مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین بوده است. وی دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت و رتبه فوق ممتاز انجمن خوشنویسان ایران است و ضمن برگزاری نمایشگاه‌های خوشنویسی گروهی و انفرادی در داخل و خارج ایران و کسب مقام در جشنواره‌های هنری، تالیف بیش از 13 عنوان مقاله با موضوع‌های فرهنگی اجتماعی، مدیریت منابع انسانی و مهندسی فرهنگی در کارنامه دارد.
نظر شما