جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۵
کد خبر: ۷۹۰۹۲
|
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱
فرهنگسرای معرفت نخستین برنامه ارمغان اندیشه خود را در فصل تابستان با نام پربرکت حضرت خدیجه سلام الله علیها برگزار می کند.

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، همزمان با ماه مبارک رمضان  طرح ارمغان اندیشه از امروز یک شنبه 15تیرماه در کتابخانه نجم آبادی فرهنگسرای معرفت برگزار می شود.

 

در نخستین دوره از اجراي «ارمغان اندیشه» در فصل تابستان كه با سالروز وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها مقارن شده است محصولاتی مرتبط با زندگی و سیره این بانوی بزرگوار تهیه شده است.

 

طرح «ارمغان اندیشه» با هدف پاسخگویی به نیاز علاقمندان به محصولات فرهنگی نظیر فیلم، نشریه، لوح فشرده، بروشورهای آموزشی و بازی های فکری و سرگرمی  در فرهنگ سرای معرفت اجرا مي شود. در طرح مذکور این بسته های فرهنگی به صورت هفتگی به اعضاء امانت داده می شود.

 

علاقه مندان براي کسب اطلاعات بيشتر مي توانند به فرهنگ سرای معرفت واقع در میدان شهرزیبا،بلوار شهران،بعداز زیرگذر شهید همت مراجعه کنند و یا براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 44301444 تماس بگیرند.

 

همچنین نشانی اینترنتی ferdos.farhangsara.ir برای كسب اطلاعات بیشتر از دیگر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 در نظر گرفته شده است.

نظر شما