جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۴
کد خبر: ۷۹۱۸۵
|
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵
رئیس فرهنگسرای شفق از پخش برنامه تلویزیونی «شب‌های روشن» با موضوع بررسی آداب برگزاری مراسم شب قدر در مسجد با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا زائری در این فرهنگسرا خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حامد حریری با اشاره به ضبط برنامه تلویزیونی «شب‌های روشن» در فرهنگسرای شفق گفت: این برنامه هر روز ساعت 25 دقیقه بامداد به مدت 60 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود و شب گذشته به موضوع آداب اجرای مراسم احیا و شب‌های قدر در مساجد اختصاص داشت.

وی به حضور حجت‌الاسلام زائری در این برنامه اشاره کرد و افزود: این بحث در ادامه موضوع شب‌های گذشته برنامه که خانواده و مساجد بود مطرح شد؛ با این رویکرد که مساجد خانه امید مسلمانان است. ضمن اینکه میرزا علی نقال از هنرمندان نمایش‌های آیینی و سنتی در این قسمت حضور داشت و برنامه اجرا کرد.

رئیس فرهنگسرای شفق از علاقه‌مندان به حضور در ویژه‌برنامه شب‌های روشن خواست نام و شماره تماس خود را به شماره پیامک 30000225 ارسال کنند. این برنامه 30 قسمتی با همکاری گروه معارف شبکه دو هر شب با بیان موضوعی برای مخاطبان و دعوت از خانواده‌ها اجرا می‌شود. شب‌های روشن در شب‌های قدر روی آنتن نمی‌رود.
نظر شما